cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Deri Elbise / Leather Dress

28 Kasım 2013 Perşembe

Deri Elbise / Leather Dress


Uğraştırıcı bir projeyi daha sonlandırmayı başardım.Çok parçalı ve sabit astarlı bir çalışmaydı.Ayrıca deri kalın durduğu için tüm dikişler üzerinden çift dikiş geçmek zorunda kaldım.

Dikiş sürecini elimden geldiğince resimledim.


(Burda Kasım 2013 model  109)

Kalıp parçaları toplamda 12 tane ve karışması çok mümkün olduğundan arkalarına numaralarını yazdım.


Elbise astar gerektiriyor.Tüm parçalar birleştikten sonra elbise üzerinden astarı kestim .Yaka kısmından astarı deriye diktim ve tersini çevirdim.


En kısa zamanda kombin olarak elbiseyi sizlerle paylaşacağım.



Ve mutlu bir gün.Eren Alp 12 yaşına bastı.




www.nilgunsozveren.blogspot.com

12 yorum :

Saadet Yamak dedi ki...

Hep gözümü korkutur deri, ama değmiş zahmetinize.. ellerinize sağlık çok güzel olmuş. Oğluşunuza nice yıllara! hayır ve güzellikler getirsin yeni yaşı. :) sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Deri aslında kolay dikiliyor ama dikişin sökülmesi sorun yaratıyor.Hatasız dikmek için çaba gösterdim gerçekten.Oğlum için temennilerinize de amin diyorum,çok teşekkürler , sevgiler size de.

Havva Peynirci dedi ki...

çok havalı bi elbise olmuş,size de çok yakışacağından eminim.
yakışıklı oğlunuzun yeni yaşı kutlu olsun,bahtı,şansı açık olsun

İLKNUR YAĞMUR dedi ki...

Harika , bu parçayı deriden dikme cesareti bile yeterli. Üstünüze görmek ısterim. Eminim çok yakışacak.gule gule giyinin

Melislicious dedi ki...

Nilgün Hanım ben tam bir deri giysi hastasıyım, hele böyle elbiselere bayılıyorum, çok ama çoook beğendim, müthiş duracaktır ben sabırsızlıkla kombini beklliyorum:)))
Buarada 12 yaşına basan oğlunuz değil mi? Sizin 12 yaşında oğlunuz mu var inanamıyorum maaşallah, ne kadar genç ve modern bir annesiniz:)))
nice mutlu güzel yıllar diyorum Eren Alp'e!
sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Âmin Havva Hanım , çok teşekkür ederim , sevgiler ...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim İlknur Hanım , elbisenin sizde ki duruşunu görünce tam olarak karar verdim ben de , biraz uğraştirdi ama cok güzel bir kalıp , selamlar , sevgiler ..

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet , Eren Alp benim oğlum , temennileriniz icin ve beğenileriniz icin çok teşekkür ederim , tarz olarak yakınız , ben de sizin tasarımlara ve kombinlere bayılıyorum , sevgiler ...

meltemdyrn dedi ki...

merhabalar nilgün hanım nefis omuş elbise üzerinizde de görebiliriz umarım bu elbiseyi çok merak ediyordum ama cesarette edemedim açıkcası. iyi günlerde kullanın..

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Meltem Hanım.Kombin hazır, sadece fotoğraflamak kaldı , sevgiler...

sakibekılıç dedi ki...

deri dikmek gerçekten zor iş harika olmuş ellerinize sağlık. merak ettim makina ayğınız deri için farklımı

Nilgün Sözveren dedi ki...

Yok hayır , sadece hatalı bir dikis olmaması icin cok dikkatli diktim , sökülmeye gelmiyor , yırtılıyor ,teşekkür ederim , sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...