cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Etekleri Volanlı Deri Elbise

16 Kasım 2013 Cumartesi

Etekleri Volanlı Deri Elbise


 Uzun süreden beri elimde olan boncuk işleme işi bitmek bilmiyor.Ben de çok sıkıldığım için farklı bir projeye el attım.Geçen sene aldığım suni deri ile elbise dikmek istiyordum.Burda 2013 Kasım Model 109 u görünce bu kumaşa uygun olduğunu düşündüm.Kalıp çok parçalı, derin bir ''v '' yakası ve volanlı etekleri  var.Volanlı etekler oldukça trend ve ben de bu elbıseyi dikip giymek istiyorum.


Gri elbisede ikinci kol yarılandı fakat beni yordu ve sıkıldım.El emeği göz nuru denilen bir iş oldu kesinlikle.Son hali;





12 yorum :

aycan ulus dedi ki...

Nilgün Hanım o işlemenin bitmiş haline çok merak ediyorum. Elbisede çok şık bakalım deride nasıl duracak. Şu sizin botlarla kombinleyin lütfen merakla bekliyorum :))

Nebihan AKÇA dedi ki...

Bu kalıbı ben de beğendim ama üşendim ne yalan söyleyeyim :) kolay gelsin canım merakla bekliyorum...

İLKNUR YAĞMUR dedi ki...

merhaba Nilgün Hanım kolay gelsin. :) Ben o elbiseden diktim ama fotoğraflamak kısmet olmadı. çok parrçalı olduğu için resmen bulmaca çözdüm ama sonuç bence güzel oldu. Bluzun bitmiş halini ben de çok merak ediyorum. tekrar kolay gelsin. hoşçakalın. :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Ben de merak ediyorum inanın , birde bitirebilsem:))) , selamlar Aycan Hanım

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok parçası var gercekten , henüz kalıbı çıkarttım , inşallah deri de güzel durur , selamlar Nebihancım

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet , kalıp parçaları kafa karıştırıyor , arka mı , ön mü , hangi parça , dediğiniz gibi bulmaca gercekten , sizinkini de görmem isterim , selamlar :)

İLKNUR YAĞMUR dedi ki...

Valla, dikrken önce sülfile yamadığıma pişman oldum, gerçi deride gerekmeyecektir.Ayrıca parçaların ve dikişlern hizalı gelmesi çok önemli , çok dikkat istiyor. Ben daha astar bile geçirmedim. Model sanki mankende daha uzun gibi duruyor ama bende baya diz üstü oldu. neyse ben fotoğraflayım en iyisi . görüşmek üzere. :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet , aslında dikis sürecine geçmeden sizin elbiseyi görmeyi cok isterim , selamlar , saolun :))

İLKNUR YAĞMUR dedi ki...

Yayınladım şimdi, biraz acele oldu gece çekimi ve fotoğraf kalitesi iyi olmadı ama idare eder bakabilirsin. :) http://hobylst.blogspot.com/2013/11/elbise-dress.html

Nilgün Sözveren dedi ki...

Yayınınız hevesimi 2 kat arttırdı , çünkü bayıldım , teşekkür ederim , sevgiler :))))

Terzi -mankeni dedi ki...

ooo işçiliğine bakar mısın o boncukların, ne kadar büyük bir emek sarfettiniz kim bilir, ama bence sonuç harika olmuş :) ellerinize sağlık

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim , holgeldiniz , selamlar ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...