cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Boncuk İşli Elbise / Bead Embroidered Dress

24 Kasım 2013 Pazar

Boncuk İşli Elbise / Bead Embroidered Dress


Günde en az 2 saatimi ayırarak kollarını toplamda 8 günde işleyip bitirdiğim el emeği göz nuru elbisem nihayet yayında.
Çubuk boncukla başladım ve  daha güçlü görünmesi için kum boncukla dolgu yaparak besledim.Dikiş süreci ise sadece 2 saatimi aldı.
Çok sıkıldığım için başka bir projeye geçtim ama içim bir türlü rahat etmedi.Dolanan misine ipe , minicik boncuklara ,etrafımda zıp zıp oynayan Batuhan'a ve çözülen düğümlere rağmen elbiseyi bitirmeyi başardım.





Gövde kısmında deri kumaş ,kollarda trikoya benzeyen penye kumaş kullandım . Reglan kol kestim.
(Burda Kasım 2013 model 128)





Elbise ; ben diktim ( kolları ben işledim ,DIY )
Trençkot ; Koton (eski)
Ayakkabı ;Kemal Tanca (eski)
Çanta ; Nine West (eski )






20 yorum :

Havva Peynirci dedi ki...

şahane,güzel ve çok yakışmış,eline sağlık
çok sevgiler

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Çok zor bir işe girişmişsin arkadaşım ama değmiş işte. Ellerine sağlık ve iyi günlerde giy inşallah.

İLKNUR YAĞMUR dedi ki...

çoook güzel olmuş ellerine sağlık güle güle giy. ;)

DIKIS VE DIY dedi ki...

ellerine sağlık çok havalı olmuş çok özgü ve sanada inanılmaz yakıştı :) güle güle giy

NOWACRAFT dedi ki...

Çok fazla emek ve göz nuru var.Ellerinize sağlık, şahane görünüyor.

Nebihan AKÇA dedi ki...

Emeğine sabrına sağlık :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Havva Hanım , selamlar

Nilgün Sözveren dedi ki...

Âmin , evet zor oldu , teşekkür ederim Nurten Hanim , selamlar

Nilgün Sözveren dedi ki...

Saolun İlknur Hanım, şimdi sıra valonlu elbiseye geldi :) , selamlar

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun , beğenmenize sevindim , Kıbrıs a selamlar

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim , selamlar :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saol Nebihan cım ;) , selamlar ..

Fatma Başaran dedi ki...

Elinize emeğinize sağlık. Boncuk işleme gerçekten sabır ister.gule güle giyin

Nilgün Sözveren dedi ki...

Kesinlikle sabır gerekiyor ,teşekkür ederim Fatma Hanım , selamlar...

gooogoook dedi ki...

Hakikatten çok hoş ve çok farklı bir çalışma olmuş;) çok beğendim. Çok büyük bir emek verilmiş sonucu ise harika olmuş. Elinize sağlık. Emsallerini kat kat yüksek bir fiyata almak mümkünken insanın kendisinin fırsatı olduğu süre yapması çok hoş. Sevgiler.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Kesinlikle çok doğru.Emsalleri çok pahalı.Çok teşekkür ederim , sevgiler Handan Hanım.

Aner dedi ki...

Nefiss cok guzel olmus cokta yakismis ellerinize emeginize saglik
Sevgilerimle

Sema ŞEN dedi ki...

Nilgün hanım bütün diktikleriniz ancak bugün inceleme fırsatı bulabildim... Harika parçalar dikmişsiniz. elinize sağlık... bende amatör kendime ve kızıma dikiyorum... hem çalışı hem dikiş merakı zor oluyor ama olsun zevk alıyorum birşeyler üretmekten... kolay gelsin... takipteyim sizinle...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Sema Hanım , insan dikiş dikmenin özgürlüğünü tadınca vazgeçemiyor , bende çok seviyorum tasarım ve dikişi , selamlar sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Aner :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...