cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Harf Detaylı Sweatshirt / Sweatshirt With '' A''

6 Kasım 2013 Çarşamba

Harf Detaylı Sweatshirt / Sweatshirt With '' A''


Bu sene sweatler o kadar popüler ki ,her marka kendi tarzında sweatleri sunuyor bizlere.Benim de beğendiğim birkaç parça oldu.Özellikle Pull Bear da önünde kocaman bir ''W'' olanı .Ben de henüz bu projemi bitirmemiş olduğumdan ön kısmına harf eklemeye karar verdim.

Burda Nisan sayısı model 124 ün kalıbını kullandım.Siyah trikodan patlarını kesmiştim.Aynı kumaştan ''A'' harfini de sabun yardımı ile çizerek simetrik hale getirdim ve ön kumaşa iğne ile sabitledim.Aslında harf detayı için  keçe malzemem olsaydı çift kat keçe ile çok daha iyi bir sonuç çıkabilirdim.Çift iğne ile harfi kumaşa diktim.Patlar içinde gene son dikiş olarak çift iğne geçtim.




Mont ; İpekyol (eski)
Pantolon ; Mango (eski)
Çanta ; Twist (eski)
Gözlük ; Mango 




11 yorum :

DIKIS VE DIY dedi ki...

GÜZEL BİR ÇALIŞMA OLMUŞŞ :)

Melislicious dedi ki...

her postta beni heyecanlandırmayı ve hayran bırakmayı başarıyorsunuz yaptıklarınızla!!!
gerçekten çok sevdim, herşeyle giyilir süper olmuş! her zamanki gibi kombinleme biçiminiz de muhteşem! gözlükler de çok iyi gitmiş yüzünüze...
ellerinize sağlık!
sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim 😄, selamlar..

PINAR SAKİN ÇALĞAN dedi ki...

Çok güzel olmuş.Model 2013 nisan sayısından mı?

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Melis Hanım 😄, selamlar...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim , 2013 Nisan sayısı , selamlar ..

aycan ulus dedi ki...

Bayıldım ve kıskandım ben de istiyorum :)) Keçe fikri çok hoşuma gitti yaparsam keçeden yapayım bari. Sevgiler :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Siz de mükemmel işler çıkarıyorsunuz Aycan Hanım , keçe ile deneyin bence, cok teşekkür ederim , sevgiler :)))

kumaş makas dedi ki...

Ismimin bas harfi :)) ee hazrlari cok moda sezonu zaten cok guzek bi fikir sanirim aplike sini dikicem çok zahmete girmicem çok guzel olmus ♡

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim , selamlar ...

gooogoook dedi ki...

Elinize sağlık, siyahlarda çok yakışmış gerçekten. Sevgiler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...