cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Baskılı Tsirt / Tsirts With Animal Prints

1 Kasım 2013 Cuma

Baskılı Tsirt / Tsirts With Animal Prints


Ne zamandır baskılı bir tsirt almak istiyordum.Çok fazla marka ve çeşit var.Sayı ,hayvan ,harf ,yazı baskılı bir sürü alternatif kafa karıştırıyor tabii.Geçen yıl aslında çok popülerdi bu hayvan baskılı tsirtler.Bu yıl da sayı baskılı ve reglan kol olanlar çok popüler.Ben hayvan baskılı olan bu tsirtü çok beğenerek aldım ve sizler için diğer aldıklarımla birlikte kombin yaptım.


 Ayrıca tsirt kısa kollu, bu mevsimde tek başına giyilmesi mümkün değil.Ya içine gömlek ,yada üzerine hırka ile giyilmek zorunda.Bende diğer kolsuz yada kısa kollu parçaların da içine giyebilmek üzere krep şifondan basic bir bluz diktim.Bu tsirt ile bütünmüş gibi durdu.


Aynalı Gözlük ; Mango (39 TL)
Mavi Kolye ; Stradivarius (35 TL )  (sonradan beğenmedim,fakat Stradivarius aksesuar değişimi yapmıyormuş!)
Tsirt; Stradivarius (20 TL)
Kot Mont ; Bershka (eski)
Taşlı Kolye ;Twist (eski)
Çanta ; Twist (eski )



6 yorum :

Swotpisces dedi ki...

güzel bir kombin olmuş, sevgiler...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim , selamlar , sevgiler ....

Havva Peynirci dedi ki...

çok akıllıca
sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim , size de sevgiler ....

sedef coşkun dedi ki...

güzel bir kombin olmuş kolyeye bayıldım bende bloğuma beklerim :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim , uğruyorum hemen , selamlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...