cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Alınanlar-Bitenler-Yola Çıkanlar / Purchased -Finished -Just Started

14 Aralık 2013 Cumartesi

Alınanlar-Bitenler-Yola Çıkanlar / Purchased -Finished -Just Started


Avcılar havuzlu yol ; 100 TL 


Trendyol ; 79 TL 


Trendyol ; 79 TL 


Bordo Ceket ; Koton 59 TL 
Barok Kumaşlı Sweat ; Avcılar havuzlu yol ;20 TL


Biten kırmızı mantomun dikiş ve kombin detayları yakında.



Önü kısa arkası uzun etek projesi yola çıktı.Biker botlar ve deri ceket ile kombin için dikilecek.(fotoğraftaki etek Zara)


Kafamda uçuşan projeler ise ;

1.) Siyah -beyaz kumaş ile tulum
2.) Bordo serisi (elbise ve çanta)
3.) Kum iş detaylı kot elbise       
4.) Ekose kumaştan kloş elbise   






12 yorum :

İLKNUR YAĞMUR dedi ki...

Hepsi çok güzel eminim çok yakışacak, yalnız ben mantoya ayrıca bayıldım, çok iyi iş. devamını bekliyorum.:)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim İlknur Hanım, sevgiler :)

Swotpisces dedi ki...

hepsini güle güle kullanın...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun :)

aycan ulus dedi ki...

Bir ayakkabı delisi olarak 1. resimdeki botlara bittim. Etek eminim ki harika olacak. Kabana bayılıdım üç kuruş fazla kırmızısı bile yeter :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

:)) çok tatlısınız Aycan Hanım , ben de en çok o botları seviyorum , kırmızı konusunda da hemfikiriz , 3 kuruş fazla olsun kırmızı olsun , sevgiler :)

Havva Peynirci dedi ki...

o kırmızı manto var ya nilgün....bitirdi beni,eline sağlık

Nilgün Sözveren dedi ki...

:)))) . çoook teşekkür ederiiiim Havva Hanım.

Sevda ÜNLÜ dedi ki...

merhaba takipteyim bana da beklerim...

Tulay Demirbas dedi ki...

ayakkabı zevkimiz birebir aynı
çünkü ben üçüne de bayıldım
bir de o kırmızı palto çok tarzmış
güle güle ii günlerde giyin inş.
sevgiler:)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Hoşgeldiniz Sevda Hanım , uğradım bile size , selamlar

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun Tülay hanım :))) selamlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...