cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Önü Kısa Arkası Uzun Etek Kombin / The Combination of My New Trend Skirt

21 Aralık 2013 Cumartesi

Önü Kısa Arkası Uzun Etek Kombin / The Combination of My New Trend Skirt





Etek boyunu belirledikten sonra , iki dikdörtgen kumaşı üst üste koyarak verev keseceğim yerlerin ölçülerini belirledim.Ön parçayı yukarı verev , arka parçayı  da aynı ölçüde simetrik olarak aşağı verev kestim.


Beli için lastik kullandım.Biraz fazlaca büzgü oldu.Kumaş dökümlü bir kumaş olsaydı daha iyi durabilirdi.


 Kombinde siyah ve lacivertin zıtlığını kullandım.



Gömlek ; Twist ( yaka ve cepleri ben işledim)
Lacivert Süveter ; Herry (eski)
Deri Ceket ; Herry (eski)
Botlar ; Trendyol
Çanta ; Twist ( bu sezon , 80 TL )


''Okulda yoğun bir gün geçirmesine rağmen resimlerimi sabırla çeken yakışıklı oğlum Eren Alp ' e teşekkür ederim.''







4 yorum :

Havva Peynirci dedi ki...

çok beğendim:)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim 🌷

aycan ulus dedi ki...

acayip şık bir kombin olmuş. Ellerine sağlık etek çok hoş. Zaten o evlatlar olmasa bizim fotoları kim çekecek :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun Aycan Hanım , evet Eren olmasa gercekten çekecek kimse yok :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...