cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Kürk Yaka Yapımı / How to Make Fur Collar

8 Aralık 2013 Pazar

Kürk Yaka Yapımı / How to Make Fur Collar


Kürk yakaları çok severim.Sıradan bir kot montu yada deri montu çok daha zengin gösterir.Hem sadece klasik parçalarla değil spor parçalarla da çok başarılı kombin olur.Bu sebeple kendime bir sürü kürk yaka yapmıştım önceki yıllarda.Kürk dediğime bakmayın tabii, bunlar bildiğimiz peluş.

Cumartesi günü havanın yağışına ve soğuğuna aldırmadan gittiğim Bakırköy Pazarı'nda bu parlak siyah peluş kürkü gördüm ve 1 metre kadar aldım.Astarı için ise krep şifon bir kumaş aldım.Peluşun eni geniş olduğu için ortadan ikiye kestim.Astarı da ona uygun olarak biçtim.Tamamını el dikişi ile diktim.


Önceden aynı şekilde diktiğim ve severek kullandığım diğer kürk yakalarım ise şöyle ;

Bu kot mont için dikmiştim.Ama tabii seyyar olduğu için hırkaların üzerinde de kullanılabiliyor;

     
Bu biraz daha uzun bir yaka olmuştu, hatta ben bunu yaka gibi değil de atkı olarak kullanıyorum.Açık renk olmasını çok seviyorum;


Bu yakayı da motorcu deri mont için dikmiştim.Diğerlerine göre daha küçük bir yaka;.


 Ve son olarak da , tek düğme kısa deri ceketin tüm havasını değiştiren bu yaka ;




Bakırköy Pazarı'n dan tüm olumsuz hava koşullarına rağmen bir dolu kumaşla döndüm.Kafamda hayata geçmeyi bekleyen projeler uçuşuyor.Hatta ilki yola çıktı bile.Pelerin için alınmış kırmızı keçe kumaş maalesef ki çıkarttığım kalıba yetmedi.Kırmzı manto projesi ile karşınızda olacağım .Şimdilik böyle.




25 yorum :

Havva Peynirci dedi ki...

merakla bekliyorum

İLKNUR YAĞMUR dedi ki...

Çok iyi fikir. Hepsi çok hoş olmuş.Kürk, ceketlerin havasını tamamen değiştiriyor gerçekten.Güle güle giy. Yapmayı düşünüyorum. Hoşçakal. :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Şu an manto ile uğraşıyorum , en kısa zamanda burada Havva Hanım , sevgiler ...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim İlknur Hanım, yapması pratik , kullanması keyifli oluyor , sevgiler ...

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Çok güzel çalışmalar. Çok da gösterişli işler ortaya çıkmış. Ellerine sağlık arkadaşım. Güzel fikirler verdin.

aycan ulus dedi ki...

Çok şık güle güle kullanın :))

Kerime Günaydın dedi ki...

güzel fikir ellerinize sağlık. bakırköy bize yakın neredesiniz siz merak ettim :)

DIKIS VE DIY dedi ki...

çok güzellerr :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Nurten Hanım,selamlar

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun Aycan Hanım , selamlar ...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Ben Buyukcekmece de oturuyorum , yıllar once Bakırköy deydim , pazarına ara ara giderim , harika kumaslar bulurum, teşekkür ederim , selamlar ..

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim , selamlar ...

didem simsek dedi ki...

çok şık elinize sağlık..

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Didem Hanım

Mariamma Iris dedi ki...

I love your jean jacket! The studding on the pockets is so cute. You look cozy ;)

xo,
Mariamma

Nilgün Sözveren dedi ki...

Thank you Mariamma :)

suhuba dedi ki...

Süper olmuş bayıldım. Ve tuttum bu fikri

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok teşekkür ederim , selamlar ..

özgül melek dedi ki...

çok güzel olmuş, emeğinize sağlık :)

özgül melek dedi ki...

çok güzel olmuş,

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun :)

TUGBA ATES dedi ki...

İnanılmaz bir fikir. Giysinin tüm havası değişiyor. Ellerinize sağlık. Blogunuzu cok sevdim takipteyim bana da beklerim :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

teşekkür ederim Tuğba Hanım , tabiki de gelirim size , selamlar...

Büşra GENÇ dedi ki...

Canım blogunu cok begendim hemen takibe alıyorum bende bloguma beklerim sevgiler:)
busragenc.blogspot.com

konya forklift servisleri dedi ki...

Çok güzel bir blog sayfanız var.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...