cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Kuru Ciltler İçin Öneri

28 Aralık 2013 Cumartesi

Kuru Ciltler İçin Öneri


 Kuru ciltler bilirler.Bazen hiçbirşey kar etmez.Özellikle kışın daha da bir kurur.
Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine aldığım bu Bepanthol kremden o kadar memnun kaldım ki , bir sürü para vererek aldığım kozmetiklerden daha iyi olduğuna karar verdim.Günde 2 kez kullanıyorum.Asla yapışık yapışık bir his vermiyor , su bazlı ve hemen emiliyor.Ben 2 haftadır kullanıyorum , cilt tonumu dengelediğini ve aydınlık verdigini söyleyebilirim. Eczaneden 10 TL ye aldım.
Çok memnun kaldığım için sizlerle paylaşmak istedim.

8 yorum :

duygu papır dedi ki...

Bepanthol'u ben de severek kullanıyorum. blogumu yeni açtım destek olursanız çok sevinirim :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Tabii , uğruyorum hemen sayfanıza , hayırlı olsun :)

Yelda Kaya dedi ki...

Aaaa ben de geçen hafta aldım. Hem bunu hem de losyonunu aldım. Kokusunu da çok seviyorum. Ama ben daha ucuza almışım. 6,5 tl ydi sanırım. Losyon da 26 tl. Sevgiler. :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Losyonu da varmış demek , ben de alıcam , bakalım o kaça bizim eczane de , sevgiler size de :)))

Benim dünyamdan dedi ki...

Sizden duydum bugün bende kullandım. Cildimde hiçbir fazlalık hissetmedim. Sonra düşündüm ki, canım kızım için rahatlıkla ve güvenle kullandığım bu krem neden benim için de uygun olmasın. Denedim, ilk gün mutluyum. Teşekkürler paylaşım için

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim samimi yorumunuz için , beni mutlu ettiniz , ben de iki çocuğumun bebeklik dönemlerinde çokça kullanmıştım , sevgiler :))

Benim dünyamdan dedi ki...

Bepanthol'ü kullanmaya devam ediyorum ve hala cildimi iyi hissediyorum. bu konuda yorumlarımı kendi blogumda da size link vererek bahsettim, bilmenizi istedim. sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim , çok naziksiniz, memnun kalmanıza çok sevindim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...