cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Manto Dikelim Etkinliği

19 Aralık 2013 Perşembe

Manto Dikelim Etkinliği


Dikiş dersi bloğunun düzenlemiş olduğu etkinliğe ben de katılıyorum ve bu etkinlikten sizlere de bahsetmek istiyorum.


Aslında pelerin sevdası ile gidip kendime keçe kumaş almıştım.Kumaş pelerine yetmediği için manto mu yapsam acaba derken bu resimdeki mantoyu dikmeye karar vermiştim.Ben mantoya başladığım süreç içinde de bu etkinliği duydum.Üstelikte etkinliğin tanıtımı benim dikmekte olduğum manto ile yapılmıştı.Güzel bir tesadüf oldu.

Manto bitti.Bana dikiş sürecinden bile zor gelen yayınlama sürecine geldim.Resimlerimi toparladığımda sizlerle ve etkinlik içinde mantomu paylaşıyorum.



4 yorum :

PİSİMEL dedi ki...

Merhaba bloğunuz çok hoş sizi takip ediyorum bana da beklerim sevgiler :)
pisimel.blogspot.com

Nilgün Sözveren dedi ki...

Hoşgeldiniz , çok teşekkür ederim , ziyaret ettim bile , takipteyim , selamlar

dikisdersi dedi ki...

linki ni hatırlattıgın için çok teşekkür ederim yordum tekrardan seni

Nilgün Sözveren dedi ki...

Rica ederim Çiğdem Hanım , selamlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...