cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Ümraniye Kumaş Çarşısı Ve Twist İzlenimlerim

26 Aralık 2013 Perşembe

Ümraniye Kumaş Çarşısı Ve Twist İzlenimlerim


Evime çok uzak olmasına rağmen keşif için ve yeni kumaşlar alabilmek için Ümraniye Kumaş Çarşısına gittim.Tezgahlarda 1-3-5 TL ye parça kumaş bulmak mümkün.Dükkanlarda ise top kumaşlardan metre olarak kestirmek mümkün.Ben hem tezgahlardan ,hem de top kumaşlardan kestirerek bir sürü kumaş aldım.Aksesuar olarak ta bir sürü alternatif var.Kafamda olanların dışında da bir sürü aksesuar alarak döndüm.

Bakırköy Pazarı na kıyasla biraz daha pahalı geldi bana.Ama çeşit olarak daha fazla alternatif var.

Adres :Atatürk Mahallesi Çavuşbaşı Caddesi Gonca Sokak Ümraniye /İstanbul ak 

Araba ile gitmek isteyenler bu linke bakabilirler.


Gelelim Twist turuma.En sevdiğim , kendime tarz olarak en yakın bulduğum tasarımların sahibi marka.
Aksesuarları o kadar başarılı kullanıyorlar ki ,çok basit bir sweatshirt ü yada trikoyu bambaşka bir hale sokuyorlar.Zaten çokça ilham alıyorum.Bunlar da benim seçtiklerim;










12 yorum :

gül güllerledikiş dedi ki...

Bizim oralara gelmişsiniz demek
Ama dediğiniz gibi pahalıdır ümraniye kumaş dükkanlarının bulunduğu sokak. Sadece yazın İstanbul boşalınca bir de kurslar da kapanır ismek halk eğitim falan o zaman 1 liraya 3-4 mt kumaş bulursun
Dikdiklerini görmek dileği ile

Nilgün Sözveren dedi ki...

AA ne güzel sık sık gidebiliyorsunuzudur.Çok güzel kumaslar buldum aslında , desenli kumaşlarını cok beğendim , diktikce paylaşacağım , sevgiler :)

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Neler dikilecek meraktayım. Ben manto dikmek için bir heveslendim, kumaşım biraz kirli gibi geldi, yıkadım. Hem iyi oldu çeker de. Bakalım bu akşam dikebilir miyim birazcık:) Dikişten zevk alıyoruz bizler ama bazıları hiç sevmiyor. Üstelik çalışan kadın olarak bunu nasıl yaptığımızı da sorguluyorlar. Öyle ya, çalışıyoruz, kazanıyoruz, hazırlarını almak varken neden dikiş? Ama dinlendiriyor, stres attırıyor. Bulmaca çözmek gibi de bir şey aslında. Bir de bağımlılık yapıyor:)) Bol dikişli günler diliyorum.

Nilgün Sözveren dedi ki...

:) , söylediklerinize katılıyorum , öyle keyifli bir hobi ki , dikişe daldığımda başka şey düşünmüyorum ve bu durum beni mutlu ediyor .Ayrica üretmek ne güzel birsey ;) , mantonuzu heyecanla bekliyorum :) , size de bol dikişler Nurten Hanım , sevgiler ❤️

aycan ulus dedi ki...

Çok şanslısınız çevrenizde böyle yerler bulunduğu için. Bizde maalesef ki yok aradığınızı bile bulamıyorsunuz kaldı ki çeşit olsun. Ama ileride bununla ilgili bir planım var :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet, malzeme bulamamak kötü bir durum , gönlünce olsun Aycan cim ❤️, sevgiler

Miray dedi ki...

Yakın zamanda bende tekrar gitmek istiyorum. Bakalım...Sizin aldığınız kumaşlarla diktiklerinizi çok merak ediyorum.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Ben de senin pantolon yazını merakla bekliyorum Miray , sevgiler :))

minik dedi ki...

ben de çok duydum bu çarşıyı bir türlü gitmek nasip olmadı,müsait zamanda mutlaka gideceğim...
sevgiler

www.minikmini.blogspot.com

Nilgün Sözveren dedi ki...

Size de sevgiler , uğruyorum hemen sayfanıza

nuryyl dedi ki...

Büyükşehir de yaşamanın avantajları ne kadar güzel. Biz de çok fazla seçenek olmadığından olanla yetiniyoruz : )
Neler aldınız, neler dikeceksiniz merakla beliyorum. Sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

:) , evet haklısınız , malzeme konusunda büyükşehirler çok avantajlı , size de sevgiler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...