cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : www.sengiyego.com

2 Aralık 2013 Pazartesi

www.sengiyego.com

Günden güne gelişen internet mağazacılığı  yeni dükkanlar, mağazalar oluşturmaya devam ediyor. Son zamanlarda popüler hale gelmeye başlayan SENGİYEGO.COM adresi internetten alışveriş yapmayı sevenlerin ilgisini çekiyor. Ben de internetten alışverişi çok seven birisi olarak bu siteyi sizler için gezdim ve keşfettim.
İçinde birçok kaliteli markayı barındırıyor.Hummel, Puma ,Nike, New Balance ilk etapta benim dikkatimi çekenler.İki erkek çocuğu annesi olan ben, çocuklarıma devamlı bu tarzda alışveriş yaptığım için açıkçası çok ilgimi çekti.Tabii kendime de birşeyler beğendim.Kargo bedeli olmaması da oldukça cazip.Ben ayakkabı seçtim fakat ayakkabı dışında da ürünler mevcut.Bunlar da benim seçtiklerim ;

Kendim için bilekli , siyah ve gold karışımı bu Puma ayakkabı burdan ;



İş dışında sürekli rahat olmayı isteyen eşim için bu Hummel ayakkabı burdan;




Futbolu çok seven ve devamlı oynayan Eren Alp için krampon tarzı bu ayakkabı burdan ;



Kreş içinde giymesi için yumuşak tabanlı bu sevimli Puma ayakkabı da Batuhan için , burdan ;





Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...