cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Yola Çıkanlar

30 Aralık 2013 Pazartesi

Yola Çıkanlar


Kloş elbise olarak kestim , fakat etek bluz olarak devam ediyorum , detayları ekose yazımda olacak.


Ekru triko ( gold baskıları var ) ile uzun hırka .Burda dan bir kalıp kullandım. Geniş patlar üzerinde zincir ve taş detayı kullanacağım.


Ümraniye den aldığım , dokusuna bayıldığım bu kumaşla kruvaze tulum. Beni heyecanlandıran bir proje.


İçinde minik mavi detayları olan kırmızı krep ile düz elbise.Ocak Burda sayısından bir kalıp kullanacağım.

Laptop iflas etmiş durumda olduğu için cep telefonundan yayın yazıyorum.Hala kırmızı manto yazımı da yazamadım.En kısa zamanda inşallah sorunu çözebilirim. Şimdilik hoşçakalın.



18 yorum :

Hande Erdede dedi ki...

krevaza tulum ilk defa duyduğum birşey çok merak ediyorum nasıl olacağını, kumaşlar çok güzel bu arada

Hande Erdede dedi ki...

bu arada Nilgün eğer istanbulda ikamet ediyorsanız eşimin beşiktaşta bilgisayar firması var pc ve notebook teknik servis hizmeti de veriyorlar, yardımcı olabilirler :) araya bu bilgiyi de sıkıştırayım dedim

Nilgün Sözveren dedi ki...

Yazım hatası var :) , kruvaze olacak :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Şimdi bir yere bıraktım ama teklifin icin çok teşekkür ederim, eğer çözemezsem ihtiyacım olabilir :)

Hande Erdede dedi ki...

olsun benim için farketmez ben kruvazeyi de tam olarak bilmiyorum :)

Ilknr Bk dedi ki...

Sağlıklı mutlu bol kazançlı yıllar diliyorum:)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim sizede iyi seneler olsun , gönlünüzce olsun , selamlar , sevgiler :)

aycan ulus dedi ki...

Eminim hepsi çok güzel olacak ama ekoseyi neden elbise olarak devam etmedin merak ettim ve renklerine bayıldım bende tulumu merak ettim şimdi. Bekliyorum bakalım neler çıkacak. Musmutlu seneler diliyorum :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Saol Aycan :) , ekose desenleri denk gelmeyince hic hoş durmadı , o yüzden bluz ve etek olarak yaptım , sana da musmutlu olsun yeni yılın , sevdiklerinle , saglikla , huzurla , sevgiler ❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Ismi değişik geldi belkide , kesin bilirsiniz.Ust bedenin ön kısmı iki parça kesilir , derin bir V olur yaka ve ust üste dikilir parçalar .çok anlatamadım , tulum yazısında detaylı ve Resimli paylaşırım , sevgiler ❤️

Adsız dedi ki...

kruvaze tulum için aldığınız kumaşa bayıldım sonucu merakla bekleyeceğim

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim , ben de en çok o kumaşı beğendim :) , sevgiler

İLKNUR YAĞMUR dedi ki...

ben de ekru trikoya bayıldım çok hoş olacağına eminim. iyi seneler.:)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saol İlknur , onunda zincirle detayliycam, gönlünce olsun yeni yılın sevdiklerinle , sevgiler ;)

sahici hersey dedi ki...

Çok güzeller özellikle siyah beyaz olan:)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim , ben de çok beğenerek aldım , inşallah güzel bir sonuc çıkartırım , sevgiler size de .

Merve Denlikol dedi ki...

Ne kadar güzel kumaşlar. Evde yığınla kumaş olsa da çok seviyorum başka kumaşların hikayesini okumayı:) Zincir detaylı ceket dikmiştim ben de daha yazısını yazmak kısmet olmadı:)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok saolun , ben de bayılıyorum kumaşlara , alıp duruyorum , alırken hepsine birsey yakıştırıyorum ama hepsini dikebilmek mümkün olmuyor .Zincirli ceketi paylaşsanız da görsek , merak ettim şimdi , sevgiler Merve :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...