cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Çizgili Kruvaze Bluz / Double Breasted With Stripes

20 Ocak 2014 Pazartesi

Çizgili Kruvaze Bluz / Double Breasted With Stripes


İki haftadır aklımda olan bu kruvaze bluzu dikmeye karar verdim.Aslında planladıklarımın dışında bir proje ama öncelikle bu bluzu dikmek ve giymek istiyorum.
Daha önceden de çizgili kumaşlarla çalışmıştım.Geçen sene çok modaydı.

Birinci resimdeki bluz tam olarak istediğim model.Elimde maalesef böyle bir kalıp yok.Kruvaze olarak birkaç kalıp var ama böyle dökümlü ve uzun değil.Sanırım elimdeki kalıplardan birini uzatarak yapacağım.

Yakasını geniş ve zengin görünümlü yapmak istiyorum.Bu bluzun en hoşuma giden tarafı da çizgilerin ön parçada boyuna yönde kullanılmış olması.

Bunlarda benzer modeller;



Benim Ümraniye'den almış olduğum çizgili kumaşım da bu,şifon fakat çok incecik değil ;


Bu projeden sonra kırmızı ve bordo projelere geçeceğim.



6 yorum :

nuryyl dedi ki...

Bu modeli bende çok beğeniyorum Nilgün hanım,ama uygun kalıp bulup çalışamadım.
Sizin çalışmanızıda merakla bekliyorum.kolay gelsin :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Nur Hanım :)

türkan engin dedi ki...

Kruvaze bluz bende hiç denemedim. Çok merak ediyorum.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Bittiği gibi paylaşıyorum inşallah.

aycan ulus dedi ki...

Çok hoş bir model merakla bekliyorum :))

DIKIS VE DIY dedi ki...

bende çok beyeniyorum bu gömlekleri ama düz kırık beyazını dikmek istiyorum :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...