cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Ekose Hit Round 1 / Plaid Hit Round 1

8 Ocak 2014 Çarşamba

Ekose Hit Round 1 / Plaid Hit Round 1



Elbise olarak kestiğim ekose kumaş, XL bluz ve kloş etek olarak sonlandı.Önce eteği verev olarak (köşeden katlayıp) kestim.Bluzu 1 hafta sonra hiç eteğe bakmadan kesince ekoselerin yönü tamamen farklı oldu.Gerçi farketmiş olsaydım bile aynı yönde yapabilmek için de kumaşım yetmeyecekti.Ben elbise için uygun olmadığını düşündüğüm için iki ayrı parça olarak diktim.



Bluzü pratik biçmiştim.Pens ekleyeceğim düşüncesi ile oldukça geniş kesmiştim.Altına da etek dikileceği için bluzun boyunu da kısa kesmiştim.Proje tamamen değişince pens koymadan geniş bir bluz olarak diktim.Zaten beden boyu kısa ve geniş bluzler oldukça moda.


Bu kombinde ben bluzu eteğin içinde kullandım.Eteğin beli lastikli ve yüksek olduğu için sorun olmadı.Fakat başka bir etek yada pantolonla bu şekilde kombin yapmam mümkün değil.
(Kırmızı manto kombinimde deri etek ile birlikte giymiştim.)


Bluz ; ben diktim
Tütü etek ; ben diktim
Deri portföy ; ben diktim 
Motorcu mont ; Herry 
Ayakkabı ; Trendyol 
Çorap ; Penti Fit 15 Siyah 


Zincir ve taş detaylı triko aslında bitti.Taş yetmediği için ve tuhafiyede devamı olmadığı için beklemede.Son hali bu.Kruvaze tulum da bitmek üzere.



29 yorum :

Adsız dedi ki...

nilgün hanım gerek konbinlerinizi gerekse de dikiş tarzınızı yakından takip ediyor ve de beğeniyorum. Tümünü değerlendirmek gerekirse bana şehirli modern ve eğitimli kadın imajında bir numara olduğunuzu söylemek düşüyor. Yeni çalışmalarınızı heyecanla bekliyorum. :-)

Miray dedi ki...

Çok şık olmuş, ellerinize sağlık...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim , selamlar....

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Geçenlerde ben de tepeden tırnağa "kendim diktim" kıyafetlerime bürünmüştüm:) Ama bazan hakikaten böyle oluyor. Bence bu harika ve özellikli bir durum. NETEKİM kaç kişi kendi diktiği kıyafeti giyiyor ki etrafımızda? Güle güle giy. Çok şık olmuş.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Miray :),sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Size katılıyorum.Benim dikiş dikmemdeki en büyük amaç giyebilmek.Çoğunlukla diktiklerimi giyiyorum ve bu durum beni çok mutlu ediyor , çok teşekkür ederim Nurten Hanım , sevgiler :)

DIKIS VE DIY dedi ki...

ohhhh gözümüz gönlümüz şenlendi valla :) harikasın ... ksininlikle bencede diktiğini giymek kadar güzel bişey yok...az dikmek öz dikmek ve giymek...

Server ardıç dedi ki...

çok şık olmuşsun arkadaşım güle güle giy

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok saoool, sen de harikasın :) , sevgiler selamlar :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Server , sevgiler , selamlar :)

nuryyl dedi ki...

Süpersiniz Nilgün hanım dikmek de zor fakat kombinlemek,resim çekmek, post hazırlamak da ayrı iş. Hepsine yetişiyorsunuz hızınıza hayranım:)Bluz çok güzel, etek de öyle. Güle güle kullanın.Sevgiler

aycan ulus dedi ki...

Nilgün Hanımcım çok şık bir bluz ve kombin olmuş. Çantanız da ayrı bir güzel :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Nur Hanım.Post hazırlamak gerçekten ayrı bir iş.Fotoğraf çektirmek benim işin en zor olan zaten.Sevgiler, selamlar size:)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saol Aycan 'cım,sevgiler selamlar :)

didem simsek dedi ki...

herşeye bayıldım elinize sağlık=)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Didem Hanım , sevgiler :)

Pratik Dikiş dedi ki...

Telayı sormuşsunuz, evet daha kalın çanta telası adıyla istediğinizde temin edebilirsiniz.
İyi ki yorum bırakmışsınız da sizin bloğunuzu tanıdım.
Dolaşayım İzlemeye alayım neler varmış sayfanızda.
Sevgiler.

Fatma Başaran dedi ki...

Ekose bluz ve etek çok uyumlu olmuş Nilgün hanım. Elbisede belki o kadar olmazdı, ama etek bluz çok hoşuma gitti. Ellerinize sağlık. Sizede çok yakışmış. Sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim hoşgeldiniz :) .Ben gercekten canta telasinı bilmiyordum.Şimdilerde bordo deri bir canta dikme Plan'ım vardı .O teladan almalıyım , sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Fatma Hanım , sevgiler , selamlar :)

Özgü Örke Özbıyık dedi ki...

Ellerinize sağlık...Kendinizin diktiği kıyafetleri giymek kadar zevklisi var mı? kombin de çok hoş olmuş..Tebrikler...:)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet , çok keyifli , hoşgeldiniz Özge hanım , sevgiler :)

Hande Erdede dedi ki...

Kombin çok hoş olmuş ve ilk fotoğrafa bayıldım Nilguncum

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Hande cim :) , sevgiler ..

Melislicious dedi ki...

Nilgün Hanım, bir ekose hayranı olarak çok beğendim! bu tarz ekose bluzler kabarık eteklerle ok tatlı duruyor... Hatta aynı tarzda bir ekose bluz ve kabarık etek ben de var...tabi maalesef dikişi bana ait değil:)))
ellerinize sağlık, çok hoş kareler...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saol Melis ❤️

Ayşenur Kafalı dedi ki...

iyi günler nilgün hanım tamda ben bu etekten dikmek istiyordum ki sizin blogunuzu gördüm tesadüf işte .yalnız bu eteğin kalıbını çıkaramadımda eğer sizde varsa rica etsem bana gönderebilirmisiniz resmini ?

Nilgün Sözveren dedi ki...

Ben kalıpsız biçtim malesef , etek tam kloş bir etek , birazda belini lastikle büzdürdüm , krem rengi tütü etek yazımda forograflamistim , onada bakabilirsiniz , sevgiler Aysenur Hanım ..

Nilgün Sözveren dedi ki...

http://nilgunsozveren.blogspot.com.tr/2013/09/tutu-etek-ballerina-skirt.html?m=1
Bu yazımda tam klos etek kesimini fotoğraflamiştim , bakabilirsiniz Aysenur Hanım ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...