cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Geyikli Süveter(ler)

28 Ocak 2014 Salı

Geyikli Süveter(ler)


Tatil sebebiyle Adapazarı'ndayım.Annemle bir araya geldiğimizde mutlaka beraber birşeyler tasarlar ve dikeriz.Bu seferde yiğenlerim ve kendi çocuklarım için keyifli bir proje yaptık.Kumaşları annem daha önceden almış. Biz de mevsime uygun olarak süveter dikmeye karar verdik.Süveterlerin tasarım ve kesim  işlemleri benden , dikiş işlemleri ise annemle beraber .


Ön parçada ince jarseden geyik desenli bir kumaş, süveterlerin tamamında ise ince kaşe kumaş kullandık.


Jarse parçayı ön parça ile aynı kestim.Tamamını pratik biçtim.Ölçü olarak çocukların tşirtlerini kullandım.Kol ve eteklerini kıvırma payını katarak biçtim.Jarse kumaşı patchwork tekniği ile ön parçaya sabitlerim ve kıvırma payını karse kumaşın üstüne gelecek şekilde kıvırdım.
Tabii yakayı kumaşları birleştirmeden önce yaptım.Birebir yaka ile aynı boyutlarda pervaz biçtim ve testen birleştirdim.Düze çevirip sık bir zigzag dikişle yakayı da sabitledim.


Tabi bu işlemler 4 kez tekrarlandığı için biraz zorlandım ve son dikişlerde annem yardım etti.


Bunlarda bizim tayfa; soldan sayıyorum;

Emirhan , Alper , Eren Alp 

Batuhan toplu resim çekildiğinde uyuyordu onu haricen çektim.



Tulum bitti,çizgili kruvaze bluz yola çıktı.Annem bir dolu muhteşem kumaş almış bana.Kafamda yığılan bir sürü proje var .
Adapazarı ; uzun sabah uykuları , krep kokusu eşliğinde uyanmalar , kuzenler , arnavut börekleri, gezmeler,tozmalar ve keyifli dikişler demek benim için.Bol bol enerji depoluyorum ben de.

Şimdilik böyle.



24 yorum :

Swotpisces dedi ki...

ayyy süper olmuşlar, bayıldımmmmm... :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Swotpisces :)

Terzi Esma dedi ki...

çok güzel olmuşlar canım sıcacık tutuyordurlar ne güzel,güle güle kullansın yakışıklılar :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun Esma Hanım :)

Hande Erdede dedi ki...

çok güzel olmuşlar yaa ne kadar temiz ve muntazam dikişleri. Anneciğinin ve senin ellerinize sağlık. Yavrulara da pek yakışmış güle güle giysinler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Hande cim :)

nuryyl dedi ki...

Harika olmuş Nilgün hanım. Çok güzel düşünmüşsünüz. Iyi tatiller. Sevgiler

aycan ulus dedi ki...

Çok şirinler yaaa nasılda yakışmış anneciğinizle ellerinize sağlık. İyi gezmeler bende bu akşam gidiyorum Bursa'ya :))

PINAR SAKİN ÇALĞAN dedi ki...

Toplu fotoğraf şahane olmuş :) Güle güle giysin küçük beyler.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Nur Hanım , sizede sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Yolunuz açık olsun Aycan Hanım , teşekkür ederim sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun Pınar Hanım , sevgiler :)

Özgü Örke Özbıyık dedi ki...

Çok güzel olmuşlar...desen harika...oğlanlara da çok yakışmış...ellerinize sağlık, güle güle giysinler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Özge Hanım , sevgiler :)

Server ardıç dedi ki...

yakışıklılara çok yakışmış

Fatma Başaran dedi ki...

Sizi çok kıskandım.:) demek anneniz Adapazarı'nda. Benim annemgilde orda yaşıyor. Çocuk üniversite imtihanına girecek bu sene.onu bırakıp onbeş tatilde gidemedim.artık nasip olursa yaza inşaAllah.hayırlısıyla atlatalımda.süeterler harika olmuş. Çok beğendim.hazır gibi. Annecığinizin ve sizin ellerinize sağlık. sevgilerimle

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saol Server :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Demek anneniz burda , sizi anlıyorum aslında , ben de çok fazla gelemiyorum Adapazarı'na, hep özlem var.İnsallah en kısa zamanda sizde gelebilirsiniz , bu arada kocaman çocuğunuz varmış , maşallah , sınavında basarılar çocuğunuza , teşekkür ederim , sevgiler :)

üç dilek dedi ki...

Çok şirinler😀 Adapazarı mı dedin :((. Hey 15 tatilde Kuzuluk Kaplıca evlerine gideriz bu yıl maalesef işlerden dolayı iyi tatiller Kabak getirmeyi unutma 😃

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkürler üç Dilek , Kuzuluk güzeldir gercekten , kabaksiz olmaz tabii , mutlaka alırım , selamlar :)

Melislicious dedi ki...

aaaa böyle bir şeyin dikilebileceğini hiç düşünmezdim, ne güzel düşünmüşsünüz öyle annenizle, harikasınız valla ellerinize sağlık.
İyi tatiller:)))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Sen de harikasın Melis , sevgiler...

dikisdersi dedi ki...

topragım süper olmuş ,böreklerden canım çekti ,kreplerden de öyle

Nilgün Sözveren dedi ki...

demek sizde Adapazarlısınız, çok sevindim toprağım, ah o börekler o krepler, sevgiler selamlar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...