cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Ipekyol / Baumax

12 Ocak 2014 Pazar

Ipekyol / Baumax


Uzun zamandır rose renk bir saat arıyordum.İpekyol' un bu saatini de çok beğenmiştim.%70 indirimde 61 TL fiyat cazip geldi tabii :) 


Sezonda gözüme kestirmiştim.Bu günlerde %70 i bekliyordum ve 111 TL ye bu zımbalı dolgu taban botları aldım.


Yılan derisi görünümlü rugan çanta , en çok saplarını sevdim , 55 TL


Ve evin heryerinde durmaksızın boyama yapan Batuş için bu sevimli masa ve sandalye.Seyyar olduğu için her odaya taşıyabiliyor.Paris desenlerine bayıldım.Her rengi var.Ben bu iki rengi Batuş icin seçtim.Balkonlar için de çok uygun.Hatta değişik renkte birkaç sandalye ile de çok keyifli olabilir.

Avcılar Baumax Mağazası'ndan masa 44 TL , sandalyesi 21 TL 







6 yorum :

çiçek dedi ki...

çanta ve botlar süper..iyi günlerde kullanın..

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim :)

filiz özen dedi ki...

çok güzeller..hele indirimlerden denk gelmesine bayılırım ben..daha bi keyifli olur...güle güle giyin....

Nilgün Sözveren dedi ki...

Bu dönemlerde çoğu markalar % 70 e giriyor , çok iyi oluyor , indirim candır , alisveris heyecan , teşekkür ederim Filiz Hanım :)

the bircan dedi ki...

hepsi cok hos tatlım ıyı gunelrde kullan blogumada beklerım

Nilgün Sözveren dedi ki...

çok teşekkür ederim the bircan , hemen uğruyorum :) , selamlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...