cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Adapazarı Alınanlar / New Shoppings

1 Şubat 2014 Cumartesi

Adapazarı Alınanlar / New Shoppings

Adapazarı'nın en kokoş , en ışıklı ve en trend aksesuar mağazası BİJUNES 'ten aldıklarım;


Lacivert çelik ve rose saat ; 90 TL


Siyah silikon ve gold saat ; 60 TL


Kadife detaylı zincir; 19 TL 


Deri bileklik ; 25 TL
Minik küpe ; 19 TL
Halkalı küpe ; 19 TL
Taşlı küpe ; 25 TL 



Bunlar benim seçtiklerim .Sadece takı değil ; çanta ,toka ve güneş gözlükleri de harika.Sevgili Adapazarlılar uğrayın derim.



10 yorum :

aycan ulus dedi ki...

Takılara ve en üstteki saate bayıldım. Güzel günlerde kullanın :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Ben de en çok o saati beğendim , çok saol Aycan :)

Swotpisces dedi ki...

ben de bir uğrayım o zaman... :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Kesinlikle uğrayın :)

BeautyQueen dedi ki...

Ne kadar şık şeyler güle güle kullanın :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Beautyqueen

Melislicious dedi ki...

harika şeyler almışsınız Nilgün Hanım, zaten sizin gibi zevkli bir bayanın takılarda da böyle harika tercihler yapması beni hiç şaşırtmadı:)))
güzel günlerde kullanın
sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saol Melis , sevgiler ....

Adsız dedi ki...

Nılgun ablacım cok guzel seyler almıssın

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...