cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Bitenler / Finished Projects

23 Şubat 2014 Pazar

Bitenler / Finished Projects


Herkese merhaba;
En büyük servetin sağlık olduğunu tekrardan hatırladığım bir olay yaşadım.Geçen hafta başında aç karnına aldığım antibiyotiğin etkisi ile aniden düşen tansiyonum yüzünden okulda bayıldım.Hastanenin acil servisinde geçirdiğim o anlar ,tahliller ,serumlar ....Yeni yeni toparlıyorum.....
Herşeyin imtahan olduğu biliyor ve her koşulda Allah'ıma şükür ediyorum.

Gelelim vazgeçemediğim sevdam dikişe.Yazılarını yazamadığım fakat biten projelerimi resimleyip sizlerle paylaşmak istiyorum.Kombin yazılarını da inşallah paylaşacağım.


1.Çizgili kumaştan ,metal fermuarlı ,diz boy , pensli elbise.Kalıpsız çalıştım.


2.Deri görünümlü bordo kumaştan omuz kesim detaylı bluz.Aslında elbise olarak kestim ama giyildiğinde kastığı için bluze çevirmek zorunda kaldım.


3.Kruvaze tulum.Kol ucu ve paçalara tulumu biçerken kumaş ucundaki yeşil deseni getirdim.


4.İncecik fakat yün kumaştan ön parçaları salaş ve uzun hırka.Harika bir parça oldu.Üstelik dikimi ve kesimi oldukça basit.Her leoparı sevmiyorum ama buna bayıldım.


5.Büyük yakalı , manto görünümünde ,kalın trikodan hırka.Arkası robalı.Bu trikonun da en çok derin siyah rengini sevdim.Bir siyah ne kadar siyahsa o kadar kaliteli duruyor ! (resimde çok belli değil)


6.Korsajlı 4 parça etekler.Mavi olan maxi boyda ve astarlı , haki renk olan ise ara boyda bir etek.


7.Yaka ve etekler kapatılmadı ama paylaşmak istedim.Mankende belli değil ama eteklere kadar inen kulpları var.


8.Çiçekli scubadan ,etekleri kalçadan volanlı elbise.Kalıpsız çalıştım.Çiçekleri kol ve etek uçlarına getirdim.Scuba dikmesi çok zevkli bence.Ayrıca tok bir kumaş olduğu için üzerimde çok daha güzel duruyor.Ayrıntıları tamamlanacak.


32 yorum :

pembe gul dedi ki...

merhaba öncelikle geçmiş olsun elbeette en büyük servet sağlık diyenlerdenim bende çeşitli hastalıklara sahip olarak.diktiklerinize gelince ne kadar çok maşallah ne kadar zamanda diktiniz merak ettim doğrusu ellerinize sağlık sağlıckla kalın:)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok tesekkur ederim pembe gül.Toplamda 3 haftada dikilmiş isler.Son 2 tanesi hariç digerler sömestr tatilinde dikildi , sevgiler :)

kadriye dedi ki...

çok geçmiş olsun nilgün hanım.Tuluma özellikle bayıldım.Elinize sağlık.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Kadriye Hanım , tulum kumaşından dolayı zor dikildi ama ben de bitmiş halini sevdim , sevgiler :)

Yaşamın Çizgisinde dedi ki...

Geçmiş olsun. Maşallah çok güzel hepsi de. Emeğine sağlık.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok tesekkur ederim Yasamın Çizgisinde , sevgiler :)

Özgü Örke Özbıyık dedi ki...

çok geçmiş olsun Nilgün Hnm...Herşeyin başı sağlık ama sağlık gitmeyince de kıymeti anlaşılmıyor herhalde...Maşallah seri üretim yapmışsınız, ne zaman diktiniz bunları kuzum? ellerinize sağlık hepsi çok güzel olmuş saten elbiseyi çok beğendim.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Gercekten saglıgı kaybedince kıymeti anlaşılıyor .Bunlar aslında 3 haftalık bur sürede dikildi .İnternetim olmadıgı icin paylasamamistim , böyle toplu paylaştım bende , sevgiler Özge hanım , çok saolun :)

Saadet Yamak dedi ki...

Çok geçmiş olsun Nilgün hanım, Allah beterinden saklasın.. hakikaten hayatta en kıymetli şey sağlık ..Çalışmaların hepside çok güzel olmuş.. özellikle leopar hırkaya birde en altta etekleri sulu elbiseye bayıldım.. tamamlanınca görürüz inşaAllah. kolay gelsin şimdiden

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Çok geçmiş olsun arkadaşım. Ne çalışkansın maşallah böyle. Nazar mı deydi sana, Allah muhafaza? Sevgilerimle.

DIKIS VE DIY dedi ki...

çok geçmiş olsun nilgüncüm... şükürler oldun iyisin:)) özlediydim senin dikişlerini..dolu dolu gelmişsin... bordo deri duluzu üstünde görmek için çok sabırsızlanıyorum ... ikinci favorim tulum...çok güzel ve rahat duruyor.benimde bu yaz listemde bolca tulum var...kalıp kullandınmı acaba tulum için?

aycan ulus dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Çok üzüldüm. Bu arada çok hoş şeyler yapmışsın kombinleri merakla bekliyorum.

Hobi Zen dedi ki...

Aman Maşallah, bu nasıl bir üretkenliktir böyle. Hayretler içindeyim. Hepsi de çok güzel, çok şık olmuş. Ellerinize sağlık.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Âmin Saadet Hanım, cok tesekkur ederim , sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok saol Nurten arkadasım , nazar diyenlerde var , ben de bilmiyorum , sevgiler olsun :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok tesekkur ederim Dikis ve diy .Tulum icin kalıp kullandım , onun yazısında derginin sayısını yazarım , sevgiler Kıbrıs a :)

Nilgün Sözveren dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saol Aycan , giydikce paylaşacağım , sevgiler canım :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

:) , yazılarını yazamadigim icin birikti , cok tesekkur ederim Hobi zen , sevgiler olsun :)

emir kokusu dedi ki...

çok geçmiş olsun, emeğinize sağlık hepsi çok hoş, güzel günlerde giymeniz dileği ile sevgiler..

Nilgün Sözveren dedi ki...

Âmin cok tesekkur ederim , sevgiler Emir kokusu .

İLKNUR YAĞMUR dedi ki...

çok geçmişolsun Nilgüncüm, bence kesin nazar değmiş sana. Evet aynen herşeyin imtihan olduğunu bilip şükretmen çok güzel.Bununla geçmişolsun Allah esirgesin. Ayrıca diktiklerini çok beğendim, ellerine sağlık. Öpüyorum. :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Âmin İlknur'cum ya , çok tesekkur ederim , ben de seni öpüyorum , sevgiler , selamlar :)

Miray dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel olmuşlar...Ellerinize sağlık!!!

Nilgün Sözveren dedi ki...

Tesekkur ederim Miray , selamlar :)

Fatma Başaran dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun Nilgün hanım. Hastalık zor. Rabbim dermansız dertler vermesin. Maşallah maşallah. Hepsi el emeği göz nuru.harika çalışmalar olmuş. Güzel sağlıklı günlerde kullanın.sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Âmin Fatma Hanım , çok teşekkür ederim , selamlar :)

büşra angel dedi ki...

benim makinem scuba kumaşı dikmiyor acaba iğne olarak ne kullandınız ayrıca siyah hirkaniza oldum bittim :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Standart igne kullandım .Gayet sorunsuz dikti.Makinenizle ilgili olabilir dikmeme sorunu.Siyah hırkayı cok severek giyiyorum .Hirkanin yazısı icinde kullandığım kalıbı da yazacağım , sevgiler Busra hanım :)

Adsız dedi ki...

Ben sizi yeni buldum harika seyler dikmissiniz takipteyim artik elinize saglik.pelin

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Pelin Hanım, sevgiler , selamlar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...