cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Elbiseyi Bluza Dönüştürme / Old Dress New Blouse

10 Şubat 2014 Pazartesi

Elbiseyi Bluza Dönüştürme / Old Dress New Blouse


İşleme sürecinde çok emek harcadığım elbiseyi kesip bluz yaptım.Çünkü elbise hali ile günlük giymem pek mümkün olmadı.Çorap uyduramadım, bu havada çorapsız giyemem, havalar ısınınca da bu elbiseyi giyemem gibi sebeplerle dolapta beklemesine dayanamadım ve vurdum makası :).İyi ki de yaptım.Spor yada klasik her türlü kombin olabiliyor artık :)


Eteklerini çift iğne ile bastım.






28 yorum :

Terzi Esma dedi ki...

değerlenmiş olmuş canım güle güle kullan,bu hali de güzel..

Nilgün Sözveren dedi ki...

Kesinlikle değerlendi , teşekkür ederim Esma Hanım , sevgiler :)

türkan engin dedi ki...

Bende de var. Böyle bir proje ancak ne zaman hayata geçer bilmem. Bence elbise olarak ağır olan bir parçayı buza dönüştürüp kullanışlı hale getirmek iyi bir fikirmiş. Güle güle kullanın

Saadet Yamak dedi ki...

bluz hali daha da kullanışlı olmuş sanki. ama çok güzel dikmişsiniz gerçekten hele işlemeleri çok hoş olmuş. göz nuru maşaAllah.. bu arada hala bir deri dikemedim bende. aslında çok istiyorum ama nasip bakalım. rengine ve modline bayıldım, mutlu günlerde giyinin. :)

Hande Erdede dedi ki...

Çok iyi yapmışsın canım hiç değilse sık sık giyersin artık

Nilgün Sözveren dedi ki...

Kesmeden once çok düşündüm ama şimdi de iyiki kestim diyorum , teşekkürler Türkan hanım , Çanakkale'ye sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun Saadet Hanım , modeli , kesimi ve dikimi de oldukca basit bir calismaydi .Sadece işlemeler yorucuydu , sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Aynen öyle Hande cim , gunluk giyim icin uygun hale geldi , sık sık giyebilirim artık , sevgiler :)

İLKNUR YAĞMUR dedi ki...

Cok cok iyi fikir, degerli bir parcayi giyilememekten kurtarmissin cok guzel olmus ellerine saglik canim.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Dikip emek verdigim bir şeyi giymemek beni uzuyor gercekten , ben de kestim gitti İlknur cum , sevgiler :)

Meraklı dedi ki...

Çok iyi yapmışsınız Nilgün hanım Okadar emek verip dolapta bekleseydi gerçekten yazık olurdu .

aycan ulus dedi ki...

Öylede güzeldi bence, böylede güzel güzel olmuş. Sanki daha kullanışlı bir hale gelmiş. Güle güle kullan :))

Fatma Başaran dedi ki...

Bir dolu emek harcanmış.dolap beklemektense böylesi daha iyi olmuş.en iyisini yapmışsınız. Güle güle kullanın

Yaşamın Çizgisinde dedi ki...

Elbise hali de güzelmiş ama bluz hali de harika. Ve sanki daha kullanışlı hale gelmiş.

Necla Solen dedi ki...

İyi günlerde kullanın:=) Sevgilerle..

tuğçe öztürk dedi ki...

dolap bekçisi olacağına değerlenmiş iyide olmuş...eline sağlık:)

Özgü Örke Özbıyık dedi ki...

Ben de hiçbir şeyin atıl durmasına razı değilim.Çok iyi yapmışsınız.Ellerinize sağlık, hamarat kadın aynı kumaştan hem elbise yapar kendine hem de bluz ;)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saol meraklı , sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok daha kullanışlı oldu evet , sevgiler Aycan :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun Fatma hanım , sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok daha kullanışlı oldu , kot pantolon üstüne bile giyilebilir :) , sevgiler yaşamın çizgisinde

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun Necla Hanım , sevgiler sizede :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Sevgiler Tugce :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Ah Özge hanım çok saolun , sevgiler selamlar olsun :)

Dikiş ve hobi dedi ki...

elbise halide çok güzelmiş ama böyle daha hoş olmuş güle güle giyin..

Nebihan AKÇA dedi ki...

Dolapta duracağına değerlenmesi daha iyi. Hem işlemeler yerinde, bluz halini daha çok sevdim ben :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim dikiş ve hobi , sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet Nebihan cım , çok daha kullanışlı oldu , sevgiler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...