cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Scubasal İşler / New Projects with Scuba Fabrics

12 Şubat 2014 Çarşamba

Scubasal İşler / New Projects with Scuba Fabrics


Çoktandır aklımda olan scuba kumaşlarla çalışmaya başlıyorum.


Beyaz scuba kumaş ile taş işlemeli sweat.Örnek model aslında triko , İpekyol'un yeni sezonundan ,ayrıntıları burda 


Etekleri çiçekli scuba kumaş ile de Burda Şubat Sayısı Model 101 hayata geçirilecek.


Şimdilerde punch nakışına takmış durumdayım,hazırlayabilirsem eğer punch nakışını sizlerle paylaşmak istiyorum.Hem kolay, hem de hızlı yapılıyor.Ev tekstilinde kullanılmış çoğunlukla.Ben ise diktiğim kıyafetlerde kullanıyorum şimdilik.

Adapazarı'nda diktiklerim çok merak ediliyor.Onları da elimden geldiğince sizlerle paylaşacağım.

...Herkese sevgiler...


12 yorum :

Terzi Esma dedi ki...

hadi bakalım kolay gelsin merakla beklemedeyim canım :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Esma Hanım , sevgiler :)

türkan engin dedi ki...

Scuba kumaşlarım benimde var ancak ne yapayım bilemiyorum. O yüzden sabırsıZlıkla bekliyorum.

aycan ulus dedi ki...

Şu kumaşı çok merak ediyorum. Senin projeyi de merakla bekliyorum :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Sevgiler Türkan Hanım :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Kolay dikilecek gibi duruyor , henüz kestim , sevgiler Aycan :)

Yaşamın Çizgisinde dedi ki...

Kolay gelsin.

Nilgün Sözveren dedi ki...

teşekkürler yaşamın çizgisinde,sevgiler :)

Hande Erdede dedi ki...

scuba diyince aklıma dalgıç kıyafeti geliyo. nasıl olacak merak ettim şimdi sweet ve eteğini, kolaylıklar diliyorum ve bekliyorum :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Dalgıç kıyafeti malzemesine benzediği icin scuba deniyor zaten , oldukca kalın fakat hafif bir dokusu var , tesekkurler Hande cim , sevgiler :)

Mommyslifetime dedi ki...

Merhaba,

Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler

http://mommyslifetime.blogspot.com/

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim , Hoşgeldiniz , hemen uğruyorum , size de sevgiler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...