cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Yenilendim

27 Şubat 2014 Perşembe

Yenilendim


Oldukça geciken dip röflemi nihayet yaptırabildim.Uzadığı içinde hacimsiz durduğundan katlı kesimle birlikte kendimi yenilemiş oldum.

Bu kırmızı mantoyu dikmeseymişim bu kış ne giyecekmişim onu da bilmiyorum.Mavi ve kırmızı uyumunu çok seviyorum.Fonda beyaz ve önü açık kot gömlek ile kırmızı manto yakıştı bence :)






Manto ; ben diktim
Beyaz basic tsirt ;LCW
Kot gömlek ; Trendyol 
Pantolon ; Mango 
Çanta; Twist 
Botlar ; İpekyol
Kolye; Twist 

Röflede master olan Ferudun Bey ;






20 yorum :

Nebihan AKÇA dedi ki...

Saçların çok güzel olmuş canım, bir kadını mutlu eden şeylerin başında geliyor bence :) bu mantonu çok beğeniyorum modeli rengi zaten süper.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Nebihan'cım, sevgiler :)

aycan ulus dedi ki...

Bende bugün kuaför deydim ama benim röfle haftaya kaldı. Mantoda süper bu arada :))Sacda yakıyo ;)))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Röfle çok uzun sürdüğü için günler öncesinden herşeyi organize ederek gittim , sana da röfle için kolaylıklar dilerim Aycan'cım ,çok teşekkür ederim , sevgiler :)

nuryyl dedi ki...

Güle güle uzatın saçlarınızı Nilgün hanım çok güzel olmuş. Sevgiler

hildenur tosun dedi ki...

Gözlerim kamaştı :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Nur Hanım , sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Seviyorum seni Hildenur ❤️

emir kokusu dedi ki...

saçlarınız çok güzel olmuş güle güle kullanın, mantoda yakışmış rengide çok asil..

Nilgün Sözveren dedi ki...

çok teşekkür ederim emir kokusu , sevgiler :)

reyhane dedi ki...

Güle güle kullanın

kadriye dedi ki...

çok hoş olmuşsunuz Nilgün Hanım.Ben kuaföre gidip gelince 10 bin bakıma girdim diyorum. Kadınlara sırf psikolojimiz için bile olsa çok gerekli.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Reyhane Hanım :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Aynen Kadriye Hanım :) , sevgiler :)

Hande Erdede dedi ki...

değişiklik yapınca insan bir ferahlıyor, hafifliyor dimi :) ne iyi olmuş yaptığın.
Manzarada süpermiş

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet , taze kan oluyor insana Hande cim , tesekkur ederim , manzara Büyükçekmece e5 kenarı , sevgiler ;)

türkan engin dedi ki...

Çok iyi olmuş baharla birlikte bende yenilendim. Çok iyi geliyor.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Kesinlikle :) , teşekkürler Türkan Hanım , sevgiler :)

gooogoook dedi ki...

Ne güzel olmuş, yenilik ferahlık demek oluyor aynı zamanda, çok hoş olmuş, güle güle uzatın, ayrıca yemyeşil alanda çekim ne kadar güzel olmuş, bayılırım Yeşil görüntülere.. Sevgiler.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet Handan Hanım , kesinlikle ferahlik oluyor , sizinde enerjiniz cok güzel , yorumunuzdan alabiliyorum , sevgiler olsun :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...