cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Çizgili Elbise / Dress with Slim Stripes

31 Mart 2014 Pazartesi

Çizgili Elbise / Dress with Slim Stripes



Dikiş Özellikleri 

1.) Esnemeyen bir kumaştı.
2.) Kalıp kullanmadım.
3.) Elbiseyi oturtabilmek için önde ve arkada pensler kullandım.
4.Etek ucu , kollar ve yakayı çift iğne ile bastım.
5.) Pat , pervaz vb. hiçbirşey yok.Kıvırıp diktim.
6.) Sırtında gold metal fermuar kullandım.
7.) Mango'nun basic elbiselerinden esinlendim.
8.) Astarsız , ben giyerken harici astar kullandım.




Elbise ; ben diktim
Hırka ; ben diktim
Botlar ; Stradivarius
Çanta ; Twist 
Kolye ; Twist
Saat ; İpekyol 




22 yorum :

aycan ulus dedi ki...

Çok şık ve kurtarıcı bir parça olmuş güzel günlerde kullan :))

İLKNUR YAĞMUR dedi ki...

NERELERDEYDİN? MERAK ETMEYE BAŞLAMIŞTIM. YİNE ÇOK ŞIKSIN. :)ELLERİNE SAĞLIK.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet kurtarıcı bir parça oldu gerçekten , teşekkür ederim Aycan cım, sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Ah İlknur cum ya,10 gündür zor günler geçiriyordum,Rabbim hayırlı kapılar açsın inşallah herkeslere,biriken çok yazı var, yeniden konsantre olup normal sürecime dönmeliyim, çok teşekkür ederim, sevgiler :)

Hande Erdede dedi ki...

Yine cok güzel bir parça olmuş. Fermuar detayıni merak ettim ama :) ellerine sağlık

Nilgün Sözveren dedi ki...

Elbiseyi dikeli çok olmuştu , fotoğraflarken hiç aklıma gelmemiş arkasını çekmek, yarın ekleyeyim fermuar resmini , teşekkür ederim Hande cim , sevgiler :)

nuryyl dedi ki...

Çok seviyorum bu tarz doğaçlama çalışmaları.
Yine kendinize çok yakışan bir model dikmissiniz elinize sağlık Nilgün hanım. Sevgiler

İLKNUR YAĞMUR dedi ki...

Hayırdır, merak ettim şimdi. İnşallah hayırlısıyla atlatirsin.

Gunber Gün dedi ki...

Harika olmuş, elinize sağlık.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Nur Hanım, sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Günber Gün :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Amin İlknur cum ...

Yaşamın Çizgisinde dedi ki...

Harika bir elbise olmuş hem de kalıpsız. :) Güle güle kullan.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Yasamın çizgisinde , sevgiler :)

DIKIS VE DIY dedi ki...

ellerine sağlık :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Tesekkur ederim dikis ve diy :)

Melislicious dedi ki...

böyle kalem elbise gibi sizinki gibi güzel bir kumaştan bir çizgili elbise arıyorum ama bulamıyorum:))) ne kadar kullanışlı, spor ayakkabı ve jean montla bile çok hoş ve pratik durabilir. Kolye de çok güzel gitmiş elbiseyle, ellerinize sağlık!
sevgiler

Özgüsel Hünerler dedi ki...

Yine tüm detaylarıyla zarifliğinizi yansıtan bir çalışma olmuş....çok da şık...ellerinize sağlık...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Spor ayakkabı ve jean fikrine katılıyorum Melis cim , çok teşekkür ederim , sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Siz de çok zarifsiniz Özgü Hanım , çok teşekkür ederim , sevgiler olsun:)

Şym Couture dedi ki...

Elbise çok hoşuma gitti sizede çok yakışmış. :)
Yeni blogger olarak Bende beklerim symcouture.blogspot.ro

Nilgün Sözveren dedi ki...

Hayırlı olsun bloğunuz , hemen döndüm , teşekkür ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...