cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Dantel Eldiven ve Sibel Can

16 Mart 2014 Pazar

Dantel Eldiven ve Sibel Can


 Sesini ,tarzını ,tavrını çok severim Sibel Can'ın.Feminen duruşunu her zaman görmek mümkün.Bende en büyük fanlarından biri olarak yeni çıkardığı albümü hemen aldım tabiki.Albümün ismi Galata, kapak resmine hayran kaldım ve  dantel eldivenlerine bayıldım.Hemen kendime dikmeye karar verdim.Elimdeki malzemelerle  bu yarım dantel eldivenleri diktim.Nerede ne zaman giyerim bilmiyorum ama harika durduğunu söyleyebilirim.


Mevcut bir eldivenimi kalıp yaptım.Ana malzemesi güpür kumaş.Bilek ve parmak kısımlarına dar fistolar kullandım.Tam bilek kısmına da eldiveni sabit tutabilmek için ince lastik diktim.Baş parmağın hemen yanından minik bir dikiş geçtim.


Bu resimlerde bana ilham olan eldivenleri görebilirsiniz.Galata albümünün tüm fotoğraflarını paylaşıyorum sizler için.










Bir de albümün en keyifli ve eğlenceli parçalarından Narsist 'i dinlemenizi öneririm.





10 yorum :

aycan ulus dedi ki...

Sizinkiler daha güzel olmuş bence dantelli süper :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Aycan cim , sevgiler sana 🌷

nuryyl dedi ki...

Çok hoş olmuş, bayıldım bende

Hande Erdede dedi ki...

bencede seninkiler daha güzel olmuş Nilgüncüm çok daha muntazam duruyor eline sağlık :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Tesekkur ederim Nur hanım , sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saol Hande cim , sevgiler :)

üç dilek dedi ki...

Yapmak istediklermn arasındaydı çok hoş bi paylaşım :) eline sağlık Nilgün hanım

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim üç dilek , sevgiler , selamlar :)

Tutkunun Dünyası dedi ki...

Merhaba,
Çok zarif görünüyorlar.
Ellerinize sağlık.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Tutkunun Dunyası:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...