cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Çiçekli Scuba / Scuba Fabrics with Flowers

20 Mart 2014 Perşembe

Çiçekli Scuba / Scuba Fabrics with Flowers


Dikiş Özellikleri 

1. Kumaş scuba( oldukça kalın jarse gibi ) olduğu için kesimi ve dikimi çok kolaydı.
2.Kalıpsız çalıştım.
3.Üst bedeni tunik boyda kestim.
4.Kumaş tok olduğu için pens gerektirmedi.
5.Çiçekleri kol uçlarına ve volanlı etek parçalarına getirdim.
6. Çiçek desenleri volana eşit dağıtabilmek için 4 parçada kestim.
7.Etek ucunda baskı yok, kolları çift iğne ile bastım.
8.Yaka için pervaz kullandım.




Elbise ; ben diktim
Trençkot ; Koton 
Çanta ; İpekyol
Botlar ; Stradivarius



Ve muhteşem manzara :)








20 yorum :

Gunber Gün dedi ki...

Çok güzel olmuş, iyi günlerde giyin.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Gunber Gün, sevgiler :)

aycan ulus dedi ki...

Çok şık durmuş üzerimizde. Şu kumaşı bir türlü bulamadım çok merak ediyorum. Bu arada çanta küpe ve manzaraya bittim :))

Hande Erdede dedi ki...

bunu merak ediyordum işte. bence çiçek deseni çok doğru yerde ve orantılı kullanmışsın, eline sağlık Nilgüncüm :)

Fatma Başaran dedi ki...

Kumaşı gerçekten çok hoş. Sizde muntazam dikmişsiniz.denk gelişler güzel olmuş. Elinize sağlık.

Adsız dedi ki...

Merhaba nilgun hanim esnek kumasta esnek dikismi kullaniyosunuz.

Saadet Yamak dedi ki...

çok güzel dikmişsiniz Nilgün hanım çok beğendim .. kloş ve çiçekli hemde çok şık! :)) size de çok yakışmış ellerinize sağlık, güzel günlerde giyin... manzara da gerçekten muhteşem! :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok tesekkur ederim Aycan cım , kumaşı inşallah bulursun ki dikmesi çok keyifli , sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok tesekkur ederim Hande cim :) , sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet çiçekler tam denk geldi , cok tesekkur ederim Fatma Hanım , sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Hayır , tek yonde esneyen bir kumaş bu , keserken dikkat ettim ve sorunsuz dikildi , singer de 2,5 dikis sıklığı ile diktim ..

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok salonu Saadet hanım , sevgiler , selamlar :)

Özgüsel Hünerler dedi ki...

Çok güzel olmuş...Çiçekleri ne güzel denk getirmişsiniz, ellerinize sağlık...:)İyi günlerde giyin..

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok tesekkur ederim Özgü hanım , selamlar :)

EM dedi ki...

i like the flowers pattern!
check out our blog too :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Ok , thanks , i am visiting :)

Seda Özlen Erdoğan dedi ki...

çok güzel olmuş!... scuba kumaşı ben de çok seviyorum... keşke elimde daha fazla olsaydı... ben de kloş etek dikmiştim... duruşu çok güzel oluyor... benim eteğim de burada...
http://siyahdantel.blogspot.com.tr/2014/02/frankenstein-etek.html

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok tesekkur ederim Seda hanım , hemen bakıyorum , sevgiler :)

kadriye dedi ki...

Çok güzel olmuş emeğinize sağlık. Orantısı da harika. Size de pek yakışmış:)))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Kadriye Hanım , sevgiler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...