cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Midi ve Füme / Midi & Dark Grey

8 Mart 2014 Cumartesi

Midi ve Füme / Midi & Dark Grey


Bu günlerde midi boy eteklere takmış durumdayım.Özellikle bu boy botlarla harika durduğunu düşünüyorum.Bu sebeple kendime oldukça esnek bir penyeden midi boy füme renk bir etek diktim.
Kumaşımın rengi de kazak ile birebir tutunca birlikte giymeye karar verdim.Böylece bütün bir görüntü elde ettim.Zaten balıkçı kazakların kendine has bir tarzı var ve bu boy etekle birbirini tamamladıklarını düşünüyorum.




Etek ; ben diktim
Kazak ; Zara
Deri mont ; Herry 
Botlar ; İpekyol
Çanta ;B&M
Şal ; Twist 






18 yorum :

İLKNUR YAĞMUR dedi ki...

Çok yakışmış Nilgüncüm. güle güle giy. :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim İlknur hocam , sevgiler , selamlar :)

Dikiş ve hobi dedi ki...

Çok yakışmış botlarla gerçekten hoş duruyor güle güle giyin:)

DIKIS VE DIY dedi ki...

aklımın ucuna bile gelmezdi midi eteğin bu kadar çekici geleceği... bravo nilgüncüm hariasın :) ellerin dert görmesin :)

DreamCraft dedi ki...

Midi boy güzeldir, eilinize sağlık:)

Fatma Başaran dedi ki...

Bu rengi bende çok severim. Kazak ile gerçekten bütünlük oluşturmuş. Elbise gibi duruyor. Elinize sağlık. Çok yakışmış

aycan ulus dedi ki...

Çok hoş olmuş ellerinize sağlık :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun dikis ve hobi , selamlar :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Sende harikasın dikis ve diy , tesekkur ederim , sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet bence güzel ,tesekkur ederim , sevgiler dreamcraft :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun Fatma hanım , elbise gibi durdu evet , sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok tesekkur ederim Aycan , sevgiler :)

Meri Bagatur dedi ki...

Gule gule giyin..

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Meri hanım , selamlar :)

merve aydeniz dedi ki...

Saçlarıınız çok hoş gerçekten :) Midi eteği de ne güzel konbinlemişsiniz :)

blogunuzu takipledim bana da beklerim :)

www.1rimel1allik.blogspot.com

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Merve Hanım , hemen dönüyorum ...

sakibekılıç dedi ki...

Yine harika bir iş cikarmissiniz ellerinize sağlık

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok tesekkur ederim Sakibe Hanım , selamlar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...