cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Şal Yaka Hırka / Shawl Collar Cardigan

1 Mart 2014 Cumartesi

Şal Yaka Hırka / Shawl Collar Cardigan


Derin siyah, iki yönü de aynı dokuma olan triko ile şal yaka salaş bir hırka diktim.Kesildiğinde hiç akma yapmadığı için kenarlarında dikiş bile yok.Oldukça pratik.Arkasında orta dikişli bir robası var.Tek başına giyildiğinde manto gibi duruyor.Kumaş seçiminize göre manto olarak da dikebilirsiniz.Kalıp detayları ; 


Hem spor , hem de klasik kombinler yapabilirsiniz.Ben çok sevdim ve çokça giydim.






Hırka ; ben diktim
Manto ; ben diktim 
Pantolon ; Mango 
Basic tşirt ; LCW
Çanta ; İpekyol
Botlar ; Ninewest
Saat ; Trendyol
Küpe ; Bijunes 






Şimdilerde Sibel Can yazısı hazırlıyorum sizler için .
Sevgiler herkese



24 yorum :

Nebihan AKÇA dedi ki...

Nilgüncüm bayıldım çok güzel görünüyor, kumaş olarak ne kullandın?

Nilgün Sözveren dedi ki...

fitilli , çok güçlü ve esnek bir triko kullandım.Ağır duruyor o sebepten .Çok teşekkür ederim Nebihan cım, sevgiler ....

pembe gul dedi ki...

Ben bu tarz giyseilere bayılıyorum çok güzel olmuş sizede çok yakışmış.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet , salas benim de en sevdiğim tarz dir .Tesekkur ederim pembe Gül , sevgiler :)

BENİM KÜÇÜK DÜNYAM dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel olmuş :) hem rahat hem pratik :))

İLKNUR YAĞMUR dedi ki...

Bence de cok yakismis. Guzel gunlerde kullan. :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok tesekkur ederim , benim küçük dünyam :) , selamlar

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saol İlknur Hocam , sevgiler :)

DIKIS VE DIY dedi ki...

çok kalas olmuş canımm... çok güzel düşünmüş ve dikmişsin ellerine sağlık.... saçlarda harika bu arada :)

Yaşamın Çizgisinde dedi ki...

Bayıldım. Süper olmuş. Güle güle kullan.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saol Dikis ve diy , selamlar :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Tesekkur ederim yasamın çizgisinde , selamlar :)

Hande Erdede dedi ki...

Çok şık olmuş Nilgüncum. Son küpe fotoğrafinada bayıldım.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saol Hande cim , sevgiler :)

Özgü Örke Özbıyık dedi ki...

bu modeli Burda da gördüğümde ben de çok beğenmiştim ama büyük beden olduğu için küçültüp uğraşmak istemedim.Sizin ki de çok güzel olmuş, bayıldım.Kombin de süper...Ellerinize sağlık...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet Özgü hanım , 44 beden kalıp çıkartıp 40 bedene küçülttüm , dikerken de toparladım biraz , çok tesekkur ederim , selamlar :)

Lenya dedi ki...

Wow you did it yourself! Girl you've got talent. I love this cardigan. Great job!!! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
xox
Lenya
FashionDreams&Lifestyle

Nilgün Sözveren dedi ki...

Thank you Lenya :)

Lenya dedi ki...

Thank you so much for the follow, following back on GFC #209 Let's keep in touch shall we.
xox
Lenya
FashionDreams&Lifestyle

Nilgün Sözveren dedi ki...

Thanks and loves Kenya :)

Meri Bagatur dedi ki...

Hepsi cok guzel, size cok cok yakismis.. Cok hamaratsiniz..
Sevgiler.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Meri Hanım , sevgiler :)

gooogoook dedi ki...

Çok çok yakışmış, kumaş da harika bir şeymiş gerçekten tam anlamıyla kalitesini yansıtıyor, çok beğendim. Ben de öyle güzel bir kumaş istiyordum aslında umarım Eskişehir'de bulabilirim:) Güzel günlerde giyin.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok tesekkur ederim Handan Hanım , fitilli triko ,annem almıştı bu kumasi ,inşallah istediğiniz gibi bulursunuz sizde , sevgiler Eskişehir e :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...