cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Beyaz Scuba / White Scuba

19 Nisan 2014 Cumartesi

Beyaz Scuba / White Scuba




Dikiş Özellikleri 

1.) Burda 2013 Kasım sayısı model 128 i kalıp olarak kullandım.Aslında bir elbise kalıbı. Ben arka penslerini kullanmadım ve üst beden uzunluğunda kestim.
2.)Yaka için pat kullanmak niyetim vardı ama kumaş kalın olduğu için kaba durdu ve pervaz keserek çift iğne ile kapadım.
3.) Kollar ve etek ucu için uygun uzunlukta patlar kestim ve onları da çift iğne ile bastım.
4.) Taşlar ile işleyecektim fakat beyaz renk olduğundan çok yıkanacak bir parça olacaktı.Taşlar matlaşabilir diye renkli kolyeler ile kullanmaya karar verip taş olayından vazgeçtim.


Mutfak masası için bu motifli kumaşı almıştım.Masa örtüsünden artan bu parçalardan kestiğim motifleri taşlarla işlemiştim fakat vazgeçince beklemeye aldım.Onlar için başka planlarım var.




Sweatshirt ; ben diktim
Pantolon ; Mango 
Rugan ceket ; Twist 
Çanta ; B&M
Botlar ; Ninewest
Kolye ; Bahçeşehir pazarı 





14 yorum :

nuryyl dedi ki...

Nilgün hanım çok beğendim ve çok güzel olmuş. Bende bu kalıptan elbise dikmiştim ama kollar bayağı dar oluyor siz bir değişiklik yaptınız mı acaba?
Diğer taşlı çalışmanızıda merakla bekliyorum. Sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet Nur hanım , kollar ve omuzlar çok oturuyordu , ben de elbisesini dikmiştim , bu sefer kolları ve reglan kısımları 1 er parmak daha geniş kestim , size de sevgiler :)

İLKNUR YAĞMUR dedi ki...

Harikasın yine maşallah sana. Hiç aklıma gelmezdi bu kalıbı bu şekilde kullanmak. Çok yakışmış güle güle giy. Ayrıca taşlarına bayıldım, Burada bulamıyorum öyle parçalar, sırf o yüzden İstanbula gideceğim nerdeyse :) Neyse, canım ellerine sağlık. sevgiler.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim İlknur cum, taşları Eminönü'nden tekstil aksesuarları satan bir yerden aldım , niceleri var gelirsen eğer , sevgiler sanada :)

aycan ulus dedi ki...

Çooookkk güzel olmuş ellerine sağlık :)) Kolyeyede ayrı bayıldım..

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Aycan cım , sevgiler :)

türkan engin dedi ki...

Bir scuba da bende var. Nasıl değerlendirsem diye düşünüp duruyorum. Piyasada satılanlar genellikle kenarlarını açık bırakarak satılıyor. O yüzden sizinkine bayıldım. Malum o kenar kısımlardaki açık kalan yerler bir müddet sonra kalitesiz bir görüntü verecektir. Sevgiler.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet Türkan Hanım , hazırlarda kenar dikişleri hiç yok , çok teşekkür ederim ,sevgiler size de :)

ukash dedi ki...

Nilgün hanım çok beğendim ve çok güzel olmuş

burçin başak dedi ki...

Elinize sağlık çok güzel görünüyor . Dikis dikmeyi öğrenme aşamasında Blogunuzu fazlasıyla takip eder oldum.:)

Bende dikis dikmeye yeni başladım diyebilirim. Bu tarz kumaşları nerden bulabilirim?

Bir de kalın tipte bir kumaş olduğu için normal beden ölçülerine göre mi kalıp kullandınız Yoksa daha büyük Beden mi?

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Ukash :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Öncelikle takibiniz için teşekkür ederim .
Ben kumaşlarımı Istanbul Bakırköy pazarından alıyorum çoğunlukla , hem ucuz , hem de çok çeşit var .Kalın kumaşlarda da kendi bedenimi kesiyorum , büyük beden kesmeye gerek yok , selamlar Burçin Hanım :)

Hobi Zen dedi ki...

Şu scuba kumaş ne kadar güzel duruyor yahu. Herkes dikti de bu kadar gezmeye bir ben bulamadım şu kumaştan. Ya da ben mi göremiyorum acaba?
Model güzel, dikiş güzel, kumaş güzel, giyen güzel olunca haliyle çok da şık olmuş :)
Maşallah, ellerinize kollarınıza sağlık.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Hobi Zen :) , selamlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...