cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Bitenler / Finished Projects

3 Nisan 2014 Perşembe

Bitenler / Finished Projects

Hep Zara'nın yüzünden ;
 Yeni sezondaki cep kapakları taşlı gömleğe hayran kalıp asker yeşilini diktim ve taşlarla işledim.Sadece çıt çıt basılma işlemi kaldı.Dikiş, kalıp ve kombin detayları yakında. 

Beyaz scuba ile reglan kol sweat;
Bu da taşlarla işlenecek.Fakat nasıl işleyeceğime henüz karar veremedim.Sade hali ile de kombin yaptım.Dikiş kalıp ve kombin detayları yakında.


Çiçekli etekler;
Ayşe ve benim için dikildi.Sezonu bu etek ile açıyorum.Kombin yazısı yakında.


Palyaço kostümleri;
Mihriban ve Gamze okulumdaki görevli arkadaşlarımın tatlı kızları.Okudukları bölüm gereği palyaço kostümü hazırlamaları gerekiyormuş.Diktirecek kimseyi bulamadıkları için ben yardımcı oldum ve boş bir dersimde ikisi için hiçbir kalıp olmadan bu kostümleri biçtim.İki renk saten kumaşı karıştırarak biçtim.Dikiş başkasına ait.Çok sevimli bir sonuç çıktı bence.


Roma rakamlı maxi etek;
Tüm detayları bir sonraki yazımda.


Pop art desen fular;
Şifon fularlar bu sezon için tamamlacıyı oluyor.Çift kat sürfile dikiş ile kenarlarını geçtim.





22 yorum :

DreamCraft dedi ki...

Çok çalışmışsın ellerine sağlık :))))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim DreamCraft :)))

kadriye dedi ki...

Bana da o gömleğin asker kamuflajından diksenizeeee

canselce seyler dedi ki...

Çiçekli etekler favorim oldu, elinize sağlık :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

:)kamuflaj fikri benim de aklımdan geçmişti inanın, malzemem olursa neden olmasın Kadriye Hanım ; beğenmenize sevindim , sevgiler olsun:)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Cansel Hanım, sevgiler :)

Yasemin Uzunoğlu dedi ki...

öğrencilerinize şalvar konusunda yardımcı olmanız çok hoşuma gitti roma rakamlı eteğin kumaşı harika :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Yasemin Hanım, Antalya ya sevgiler :)

İLKNUR YAĞMUR dedi ki...

Yine döktürmüşsün Nilgüncüm , taş işlemelre bayıldım. el işçiliğinin yeri hiç bir zaman gitmiyor ve çok değer katıyor. sen de seviyorsun bu tür detayları. Ben de yavaş yavaş bu konuda atılım yapacağım galiba, değişik projelerim var benim de. neyse başını ağrıttım,hoşçakal şeker. :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Ah canım , başım ağrır mı hiç, el işçiliği zahmetli olsa da harikalar katıyor, senin projeleri de merak ettim doğrusu , sen neler döktüreceksin kim bilir , selamlar olsun :)

aycan ulus dedi ki...

Yine süpersiniz ellerinizi sağlık hangisini daha çok beğeneyim şaşırdım :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok tesekkur ederim Aycan cim :)

igne iplik dedi ki...

Hepside birbirinden guzel olmus elinize saglik guzel gunlerde kullanin

DIKIS VE DIY dedi ki...

gömlek hem dıy için hemde yeni bir proje için süper fikir... bende bir iki tipini beyenmediğim gömleklerin cep kapaklarını değişerek bişeyler yapmaya karar verdim :) eteğin kumaşına zaten hayran kalmıştım kombini 4 gözle bekliyorum... beyaz buluza değecek kelime zaten yok :))) ilham aldım bak çok fena şimdi .... ellerine sağlıkk

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok tesekkur ederim iğne iplik :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok tesekkur ederim
Dikis ve diy , beğenmene sevindim :) , sevgiler olsun

gül güllerledikiş dedi ki...

Seri üretime gecmissin
Baştaki gömlek ve cicekli eteklerini cok begendim
Tas pul boncuklarla değişim fikirlerini bende cok sik uygularim
Ellerine sağlık gule gule giy

nuryyl dedi ki...

Maşallah Nilgün hanım yine güzel çalışmalar çıkarmışsınız ortaya. Elinize sağlık. Sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok tesekkur ederim gul gullerle dikis :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Sizede sevgiler Nur hanım , cok tesekkur ederim :)

mirza öztürk dedi ki...

Nilgün hanım benim gibi hiç dikiş bilmeyen fakat öğrenmek için gayret edenlere basit modelleri açıklayarak gösterir misiniz? 30 yaşındayım ve daha yeni dikiş makinası aldım kolay basit şeyler dikmek istiyorum yardımlarınızı bekliyorum........

Nilgün Sözveren dedi ki...

Tabiki de Mirza Hanım , eski yazılarımda ayrıntılı anlatımlarım var.Zaten dikis makinası almışsiniz ,burda dergisi alıp basit kalıpları çıkarıp deneyebilirsiniz , kesinlikle cok kısa zamanda güzel sonuclar elde edeceksinizdir , sevgiler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...