cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Bordo ve Siyah / Claret Red & Black

14 Nisan 2014 Pazartesi

Bordo ve Siyah / Claret Red & Black


2 ay önce dikilen bu bordo bluzu pek sevemediğim için sizlerle paylaşmamıştım.Annemin eski Burda dergilerinden bir kalıp bu , aslında bir elbise kalıbı. Fakat kalıbın kesinlikle hatalı olduğunu düşünüyorum.Çok emek verdim , iki kere söktüm , gene olmadı.Olmayınca bluza çevirmek zorunda kaldım.Hala daha giyildiğinde önden arkaya kasma yapıyor.Bu sebeple tek başına giyilemeyecek gibi.

Bordonun en güzel tonuna sahip olması hatırına bir kombin yaptım.




Bluz ; ben diktim 
Hırka ; ben diktim
Pantolon ; H&M
Çanta ; Twist 
Botlar ; Avcılar Havuzlu Cadde
Bileklik ve küpe ; Bijunes ( Adapazarı )




16 yorum :

PINAR SAKİN ÇALĞAN dedi ki...

Bordo çok yakışmış.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Pınar hanım , selamlar :)

aycan ulus dedi ki...

Renk ve kumaş çok güzel sanada çok yakışmış. Buradan bakınca belli olmuyor ama anlaşılan senin içine sinmemiş.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet pek belli olmuyor ama giyildiğinde rahatsız ediyor o sebeple içime sinmedi , selamlar Aycan cım :)

DIKIS VE DIY dedi ki...

ahh ahh bu burda dergileri yüzündn ne canım kumaşlarımız çöplere gitti :( rengi gerçekten çok güzel ve en azından değerlendirebilmişsin :)

nuryyl dedi ki...

Bu renk size çok yakışmış Nilgün hanım
Elinize sağlık.

ukash dedi ki...

Tasarımlarınızı çok beğeniyorum. her gün bloğunuzu ziyaret etmeden duramıyorum..

Nilgün Sözveren dedi ki...

Malesef öyle dikiş ve diy , evet en azından bluz olarak giyebilirim , sevgiler sana :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Nur Hanım , sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Ukash , sevgiler , selamlar :)

dikisdersi dedi ki...

ne kadar güzel olmuş dedim ben buradan Nilgün pek belli olmuyor ,çeken yerleri ,güle güle giy ,sökünce insanın hevesi kalmıyordur ,ama gerçekten çok güzel görünüyor

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim dikişdersi , giydiğimde illa düzeltmek zorunda kalıyorum , zaten sökülünce soğuyor insan gerçekten :) , sevgiler olsun

Seda Özlen Erdoğan dedi ki...

Bu renge hastayım! Bu renkte deri görünümlü kumaş almıştım biçeli uzun zaman oldu hala dikilmeyi bekliyor...sizde de çok güzel durmuş :)

gabusiek dedi ki...

Very beautiful outfit ;)

I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Seda Hanım , selamlar :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Ok ı ll follow , thank you :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...