cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Ordan Burdan / Mixed

23 Nisan 2014 Çarşamba

Ordan Burdan / Mixed


İyiki varsınız çocuklar , bütün bayramlar size , 23 Nisan selfiesi , Batuşum 


İpekyol ,Twist bu işi biliyor ve çok seviliyor :)


Bilekten bantlı ayakkabı araştırmasındaki en başarılı bulduğum ve tabiki Zara .En güzelini yapmış , 99 TL, alınası


Tarzları sevilesi iki güzellik Nebahat ve Miranda


Yeni küpeler candır :)

Kapı önü paspası , basmaya kıyılamayası ,English Home , 25 TL

Bunu yapmayacaktın Ninewest , firma hatası olup olmadığını sorgulamadan tamir bedelini müşteriye ödetme olayı ve sonuna kadar direnen, neticede kazanan ben.


Hazır giyim iyice tembelleşti,etek ucu ,kol kenarı kapama yok .Her ikisi de Zara 


Bir türlü bulamadığım gözlüğüm nerde acaba, son resmimiz olabilir :(



www.nilgunsozveren.com.tr

10 yorum :

Yaşamın Çizgisinde dedi ki...

Çok eğlenceli bir post :)))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Yaşamın Çizgisinde :)

Fatma Başaran dedi ki...

Güzel bir post olmuş. Selfie ise çok hoş. MaşaAllah oğluşun size çok benziyor:)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Fatma Hanım , evet küçük oğlum aynen ben :) , sevgiler :)

aycan ulus dedi ki...

Çok güzel olmuş. Minik de çok yakışıklı. Ayrıca ayakkabılara bittim :)))

İLKNUR YAĞMUR dedi ki...

Yine harikasın arkadaşım, güzel bir post olmuş içim açıldı. :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Ayakkabılar çok güzel gerçekten , sevgiler Aycan Hanım :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim İlknur Hocam , sevgiler :)

Özgüsel Hünerler dedi ki...

Nebahat Çehre diyorum başka da bişey demiyorum....;)) tek geçiyorum....:)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Ben de Özgü Hanım , sevgiler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...