cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Yırtmaçlı Maxi Boy Etek / Maxi Skirt with a Slash

5 Nisan 2014 Cumartesi

Yırtmaçlı Maxi Boy Etek / Maxi Skirt with a Slash


Dikiş Özellikleri 
1.) Tek yan dikişi var.
2.) Yan dikiş üzerinde dize kadar gelen bir yırtmacı var.
3.) Kumaş çift yönde esnek 
4.)Belini içeri kıvırarak içinden lastik geçirdim.
5.) Kumaşı üzerime sararak kabaca ölçü aldım.
6.) Yarım saatte dikildiği için oldukça pratik :)


Eteği 3 hafta önce dikmiştim , hatta 3-4 kere giydim bile.Bugün Twist mağazasında aynı model ve renklerde bu eteğe rastladım.Sanırım isabetli bir tasarım oldu,üstelik çok kullanışlı :)



Etek ; ben diktim
Kot mont ; Mango 
Kot gömlek ; Twist 
Çanta ; İpekyol 
Biker botlar ; Markafoni 
Gözlük ; Mango 


Zıp zıp oynamaktan yorulan Batuş :)





22 yorum :

nuryyl dedi ki...

Çok rahat bir model duruyor gerçekten Güle güle kullanın

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet çok rahat , tesekkur ederim Nur hanım , sevgiler :)

aycan ulus dedi ki...

Modelde kumaşda çok güzel ve pratik. Ellerine sağlık :))

ebru köroğlu dedi ki...

Eteğe bayıldım çok yakışmış güzel günlerde kullan canım

Nilgün Sözveren dedi ki...

En sevdiğim isler pratik olanlar , tesekkur ederim Aycan , sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Tesekkur ederim Ebru Hanım , sevgiler :)

İLKNUR YAĞMUR dedi ki...

Spor ve şık , çok hoş görünüyorsun, mekan güneş de ayrıca harika. Yazın ben de dikecegim böyle birşey, güle güle giy. :)

gül güllerledikiş dedi ki...

Pratik dikisleri cok severim bu yuxden kalip kullsnmiyorum cogu zaman
Ben kombinine etegin desenine bayildim
Guzel gunletfe sağlıkla giy

Nebihan AKÇA dedi ki...

Spor şıklık, çok yakışmış eline sağlık. Kumaş-model seçiminin isabetini zaten görmüş olduk :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok rahat İlknur hocam , yazı bekleme derim , cok tesekkur ederim sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Âmin :) , pratik , kalıpsız , şipşak isler favorim , dik ve giy , sevgiler gul gullerle dikiş:)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Tesekkur ederim Nebihan cim , Bursa ya sevgiler :)

Özgüsel Hünerler dedi ki...

Ellerinize sağlık...Arada böyle pratik modeller iyi oluyor di mi?Kumaşı çok hoşmuş.Nerden acaba?

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet Özgü hanım , arada böyle işler şart :) .Kumaş Adapazari Çarşamba pazarından , sevgiler :)

Fatma Başaran dedi ki...

Pratik ve çok güzel olmuş. Bir o kadarda tarz duruyor. İyi günlerde giyin. Sevgilerimle

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok tesekkur ederim Fatma Hanım , size de sevgiler :)

Maliha Rao dedi ki...

cool print on the maxi :)
Following you now with GFC and Bloglovin. Will appreciate if you follow back too!
xoxo
http://www.redraoalice.blogspot.com/2014/03/april-blog-giveaway-benefit-oriflame.html

Nilgün Sözveren dedi ki...

I am ur follower , thank you :)

Melislicious dedi ki...

Nilgün Hanım zaten sizin tarzınız twist tarzı hep çok beğeniyorum seçimlerinizi:)))) etek harika olmuş, çok kullanışlı ve yine aynı şeyi diyorum kesinlikle böyle birşey istiyorum ben de:))) ellerinize sağlık!

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Melis cim , kendime en yakın bulduğum marka Twist gercekten , sevgiler :)

irem tasarım atolyesi dedi ki...

Çok şık olmuş elinize sağlık

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Irem Hanım , sevgiler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...