cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Fisto Bluz / Blouse with Festoon Fabric

2 Mayıs 2014 Cuma

Fisto Bluz / Blouse with Festoon Fabric


Renk , doku ve duruş olarak bana çok hitap ettiğini düşündüğüm bu fisto kumaş ile basic bir bluz diktim. Kendisi çok hareketli bir kumaş olduğu için hareketli bir model bu kumaş için uygun olmazdı.

Dikiş Özellikleri 

1.) Kalıpsız pratik biçtim.
2.)Fistonun oymalı kenarını eteklerine getirdim, bu sebeple etek ucu kapama yok.
3.)Düşük kol modelin kol kenarlarını içeri kıvırıp diktim.
4.)Yakayı da içeri kıvırarak diktim.Pervaz için yeterli kumaşım yoktu.
5.)Yarım saatte dikip , giydim ve çok sevdim :)


Oldukça yazlık bir parça oldu.Beyaz vintage model kloş bir etek ile kombin hayalim var ayrıca.


Bluz; ben diktim
Hırka ; ben diktim
Kot; Mango 
Botlar ; Trendyol 
Çanta ; Twist 





20 yorum :

Kevser Yaldız dedi ki...

Çok şık olmuş, ellerinize sağlık... :)

Berrin Güngör dedi ki...

Çok güzel olmuş, fisto kumaşta genelde beyazı severim ama siyahın duruşu da çok hoşmuş.Güle güle giyin.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Kevser Hanım

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Berrin Hanım .

viva makyaj dedi ki...

Cok sIk olmus canim, siyah yakismis :)

ukash al dedi ki...

Çok şık olmuş, ellerinize sağlık... :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Viva

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Ukash , selamlar :)

Hobby Dünyasım dedi ki...

Şu basic modelin üzerine model tanımam...Kumaş ne olursa olsun hiç kapris yapmaz...Fisto ilede muhteşem olmuş.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok haklısınız , ben de bu modeli çok severim , kaprissiz :) , teşekkür ederim , selamlar :)

aycan ulus dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerine sağlık :)))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Aycan cım , sevgiler :)

Lenya dedi ki...

The blouse is gorgeous and you're wearing it beautifully. Amazing necklace.
xox
Lenya
FashionDreams&Lifestyle

İLKNUR YAĞMUR dedi ki...

fisto ile yapılan işler, yakıştırırsan gerçekten çok güzel oluyor seninki de çok şık olmuş. :) güle güle giy. sevgiler. :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Thank you Lenya :)

gooogoook dedi ki...

Çok güzel bir kumaş ve süper tatlı bir şey olmuş elinize sağlık Sevgiler

Idil güven koçaş dedi ki...

çok güzel ellerinize sağlık..
fisto bu sene o kadar moda kii nostaljik duruşuyla da beni benden alıyor :))
güzel günlerde giymenizi dilerim..

hobimanik dedi ki...

çok hoş elinize sağlık. :))

Özgüsel Hünerler dedi ki...

Kumaşınızı ekstra beğendim. Size pek iş çıkarmamasına da ayrıca sevindim. Ellerinize sağlık....

Ayse dedi ki...

Merhaba Nilgün hanim bluz haria olmus cok begendim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...