cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Mavi Etek / Blue Skirt

10 Haziran 2014 Salı

Mavi Etek / Blue Skirt





Etek ; ben diktim
Tsirt ; ben yaptım
Ayakkabı ; Ninewest
Çanta ; B&M


Pazardan  beyazlığına ve siyah kadifemsi baskısına bayılarak aldığım bu XXL tşörtü crop top bir parçaya dönüştürerek daha trend hale getirdim.Silah detayını sevmediğim için o kısımları ordan sökerek kestim.Eteklerinden kestiğim parçayıda oraya uygun biçerek söktüğüm yere tekrar diktim.Gövdeyi , kolları ve omuzları 2 beden kadar küçülttüm.Hazır giyimde olduğu gibi tşörtün eteklerini kapamadım.Yüksek bel parçalar ile giyilmeye hazır hale gelmiş oldu.



Diktiğim beyaz hırka da giyilmeye hazır beni bekliyor , kombin yazısını hazırlıyorum şimdilerde.





29 yorum :

sümeyye anıl dedi ki...

hepsi de harika görünüyor..favorim ise tişört muhteşem olmuş:)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Sümeyye Hanım , sevgiler :)

türkan engin dedi ki...

Etek çok yakışmış. Tişörtteki değişim ise çok özendirici. Kombin enfes. Merakla beklenen hırkada nefis görünüyor. Yani herşey süper. :)) elinize sağlık:()

sakibekılıç dedi ki...

Yine harikalar çıkarmışsınız ortaya eteğe aşık oldum renk muhteşem emeğinize sağlık :)

aycan ulus dedi ki...

Mavi renk size çoook yakışmış. Ayrıca bu etekde :))) T-shirtü baştan yaratmışsınız çok da iyi yapmışsınız . Güzel günlerde kullanın :))

İLKNUR YAĞMUR dedi ki...

Nilguncum yine dokturmussun. Kombini cok begendim. Eklerine saglik cok yakismis. Ayrica hirkayi merakla bekliyorum. Optum. :)

Derya BIYIK TUNA dedi ki...

bu model etekleri çok seviyorumm ama 60 lı kilolarda olduğum için dikmeye cesaret edemiyorum. Size de çok yakışmış güle güle giyinin.

nuryyl dedi ki...

Mavi etek süper olmuş Nilgün hanım ,sizede çok yakışmış. Acil benimde dikmem gerek çünkü duruşuna,tarzına bayıldım :) sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Türkan Hanım , sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

:))), çok saolun Sakibe Hanım , sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Aycan :) , sevgiler olsun ...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Ben de seni öptüm İlknur cum , tatilde geliyor çok şükür , bol bol dikiş demek bizim için , sevgiler :))))

Nilgün Sözveren dedi ki...

İnanın kilom sizden fazla , kesinlikle dikin bence , size de çok yakışır , sevgiler Derya Hanım :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Bence de Nur Hanım , hemen dikin derim , hem çok rahat , hem de çok trend , sevgiler :)

suhuba dedi ki...

REsmen yeniden yarat olmuş Bayıldım

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkürler suhuba , sevgiler :)

Özgüsel Hünerler dedi ki...

Eteğin rengi ve modeli çok güzel, size de çok yakışmış...Kombin de çok değişik olmuş.Ellerinize sağlık...:)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun Özgü Hanım , sevgiler :)

Berrin Güngör dedi ki...

T-shirt fikri çok hoşuma gitti, etek de çok güzel, ellerinize sağlık..

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Berrin Hanım , sevgiler

merve aydeniz dedi ki...

Mavi size çok yakışmış!
Blogumda bir çekiliş başlattım katılırsan çok seviniiriiim!;
www.1rimel1allik.blogspot.com

Meri Bagatur dedi ki...

Etek cok guzel, hepsi guzel.. Hirkayi merak ediyorum? Sevgiler..

İLKNUR YAĞMUR dedi ki...

Nilgüncüm seni mimledim. haberin olsun. Sevgilerimle. :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Tamam , katılırım tabii :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Meri Hanım , en kısa zamanda hırka yazısı geliyor , sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Tamam İlknur cum , ilk fırsatta ben de cevaben yazımı hazırlayacağım , teşekkür ederim :)

gooogoook dedi ki...

Çok nefis birşey olmuş ikisi de ellerinize sağlık. Çok tatlı görünüyorsunuz.! Etekler yazın kurtarıcı gerçekten çok beğendim:)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Handan Hanım , sevgiler :)

Adsız dedi ki...

Nilgün hanım yazlık diktiğin beyaz ceketi nasıl diktiğini kalıbı bana anlatırmısın bende dikicem ihtiyacım var kumaşımda hazır lalelim732@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...