cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Kaş Usturası İle Kaş Şekillendirme

21 Temmuz 2014 Pazartesi

Kaş Usturası İle Kaş Şekillendirme


Kaşlarımla çok uzun zamandan beri sorun yaşıyordum.Kuaförlerle de bu işi çözemeyeceğimi anlayınca kendim bu konuda araştırma yaparak sorunuma çözüm buldum.Daha doğrusu bu işin bir matematiği olduğunu öğrendim.Yukarıdaki resim bu matematiği çok güzel özetlemiş.


Bu resimdekiler de ihtiyacınız olanlar;

1.) Ardell Kaş Şekillendirici: Kaş için tasarlanmış usturalar.Paket içinde 3 tane var.Ben bir tanesini kullandım şimdilik.Burdan alabilirsiniz.

2.) Cımbız: Cımbızı kullanırken kaşınızı koparmamaya ve kırmamaya dikkat edin ve kaş alma işlemini en çok 21 günde bir yapın.Çünkü kıl döngüsü 21 günde tamamlanıyor.Böylece kaşlarınızın çıkma süresi bir rutine giriyor.

3.) Kaş farı : Kaş kaleminin dolduramadığı yerleri çok rahat kapatıyor.Zira ustura yapılan yerlerin dolmasını beklerken buna çok ihtiyacınız olacaktır.

4.) Kaş kalemi: Kaşınızın rengine uygun olan bir kaş kalemi ,heryerde bulabilirsiniz.Kalem ile de kaşınızın hatlarını belirleyip ,kontür geçebilir ve dışarda kalan yerleri cımbız ile kolayca temizleyebilirsiniz.


Neler yaptığımı da aşama aşama paylaşıyorum;

1.) Öncelikle burun kenarından elimle bir ip gererek kaşın uzantı noktalarını belirledim.(ilk resimde olduğu gibi).Kaşımın bitiş noktası olması gerekenden çok daha uzundu ve hemen o kısmı cımbız ile aldım.Kaşımın boyu kısalmıştı fakat göz ile kaş arasındaki mesafe açıldığından kaşa açı gelmişti.
2.) Önceleri kuaförlerde kaşlarımın üst kısımlarını ip ile alırlardı.Meğer o ince tüyler kaşı yükseltmek için ne kadar da önemliymiş.Kalemle kaşımın hatlarını belirledikten sonra seyrek ve ince olan tüylere çok dikkatlice ustura vurdum.Bu işi 2 kere yaptım.İlk yaptığım ustura işleminden sonra 1 ay bekledim .Gerçekten de ince tüyler güçlenmişti.Tam istediğim gibi olana kadar ustura işlemine devam edeceğim.
3.)Kaşımı böylelikle yükseltmeyi başardım fakat her yer dolmadığı için kalem ve far kullandım.
4.) Ayna karşısında bazı hataları farkedemediğimden  fotoğrafımı çekerek küçük hataları bile yakalayabildim, inanın çok işe yarıyor.
5.) Şu anda 3.kez ustura yapmaya yakınım , kaşımın şekli çok belirgin hale geldi .Kaşıma çok kavis vermedim ve kaşımı kalınlaştırdım.Bakışım daha farklı ve daha anlamlı oldu.Düşük kaşlar zaten üzüntülü ve yaşlı bir ifade veriyor insana .
6.) Eğer dolmayan yerler kalırsa onlar içinde kıl tekniği ile kaş kontürü yaptıracağım.Sanırım buna da ihtiyacım kalmayacak.
7.) Bu işi başarıyla yapan usta kişi Esmeray Yıldırım'ın görsellerinde de bolca dolandım.

Not: Ben tüm bu işlemleri yapmadan önce çokça kaş fotoğrafı inceledim ve kararımı verip kendime güvendiğim anda tüm bunları yaptım .Başardığımı düşünüyorum.Kendi fotoğraflarımı tüm işlemler neticeye bağlandığında paylaşacağım.


Bu resimde de kılların çıkma yönünü çok net görebilirsiniz;



 İlham aldığım kaş şekilleri;





23 yorum :

modayazarı dedi ki...

blogumu yeni açtım takip ederseniz çok sevinirim :) Teşekkürler http://www.modaavrupa.com/

Pembe Kreasyon dedi ki...

Aynı dertten muzdaribim iyi oldu paylaşım :)

Bloglar Yarışıyor, Siz de Katılabilirsiniz dedi ki...

Bloglar Yarışıyor ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı ilk tur dahilinde düzenliyoruz. Siz de başvurun. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler!


Web: http://www.bloglaryarisiyor.net
Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net
Tel: +90212 330 9707


Nilgün Sözveren dedi ki...

Takipteyim , sizi de takibe beklerim :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Sevgiler pembe kreasyon :)

Emel Uzanal dedi ki...

Kuaförlerin kaşlarımı küstürdüğünü fark ettiğimde kaşlarımı kuaförde aldırmaktan vazgeçtim. Yaklaşık 1 yıldır falan kendim düzeltiyorum. Ama o kadar zayıflamış ki bazı kısımları ne yapsam diye düşünüp duruyordum. Yazı için kendi adıma çok teşekkür ederim :) Sanırım derdime aradığım derman buydu :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Rica ederim Emel Hanım , sevgiler :)

Adsız dedi ki...

Nilgun hanim merhaba uzun zamandir takipteyim cok guzel dikisleriniz var elinize saglik.bir sorum olacak usturayi sadece kasin altindami kullanicagiz ustte ki ince tuglere dokunmuyoruz.pelin

Nilgün Sözveren dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Nilgün Sözveren dedi ki...

Seyrek olduğunu düşündüğünüz her yere ustura yapabilirsiniz , alt yada üst .Önemli olan kaşınıza doğru şekli vermek .Bu şekil içinde kalem kullanırsanız , beğendiğiniz yüzünüze yakışan şekli birkaç deneme de bulabilirsiniz , sevgiler Pelin Hanım .

Nisanci nssnci dedi ki...

Merhblar..benimde kaslarim cokk seyrek ve bu uygulamayi yapmak istiyorum .asama asama anlatabilir misinizz?? Yardimci olursanizz cokk sevinirim simdiden cokk tesekkurler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Yazıyı okumadığınızı düşünüyorum ....

nero's dunyasi dedi ki...

Valla süper oldu bi bilgileri paylasmaniz,teşekkür ederim.aynı dert benzese var,kaslarima kontor bile düşündüm bir ara ama sonra görüntüsü zaman asimiyla kötüleşiyor be dogalliktan uzaklaşıyor diye vazgeçtim.sayenizde gerek kalmayacak galiba

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim , işinize yaramasına sevindim , sevgiler ;)

Adsız dedi ki...

Düz kaşları seviyorum usturayı yanlara doğru düz bir şekilde mi kullanmam gerekir ve bütün hepsini usturaya vurmak istiyorum kahkül kullandığım için hepsi tam olarsk ne zaman çıkar

Adsız dedi ki...

Süper . Esmeray yıldırımı bende takip ediyorum.aynı sekilde cok arastirdim .yapmak isteklerimin artik sıralamasını biliyorum cokk teşekkür ederim.

Gezgin Bayan dedi ki...

Ee sonucları görelim artık :) ?? Meraktan çatlıyoruz ama

Nilgün Sözveren dedi ki...

İnstagram hesabımda yakın fotoğraflarım var , Kaş'larım kesinlikle gürleşti , gürleşmeyen yerlere kontür yaptırdım , kullanıcı adım nilgunsozveren

Adsız dedi ki...

Merhabalar kas usturasini verdigniz adresten mi aldiniz ben cok aradim da o siteyi bilmiyorum size duzgun bir sekilde ulastiysa bende siparis verecegim simdiden tesekkurler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Ben 1.5 yıl önce sorunsuz almıştım , şimdi bilemiyorum , linkten deneyin ..

Gülden Özgür dedi ki...

Kuaforleri allah kahretsin ben 2.5 ay kaslarimi almadım uzattım kalınlasmasi için.kaslarimi kendim alıyorum normalde ama çok dağınık çıktığı için kuaföre gittim.toplatiyim düzgün olsun diye incecik aldı.çok üzüldüm.usturayla çabuk cikarmi acaba.çünkü tekrar uzatıp kalinlastircam.cevaplarsaniz sevinirim.kafama çok takiyirum

Nilgün Sözveren dedi ki...

Ustura ince kılları kalınlaştırıyor , çünkü cımbız ile alınan kıl inceliyor , çıkma hızı ve süresi aynı oluyor , belli bir süre sonra kaş bütünde gürleşmiş oluyor , üzülmeyin eski haline döner ...

Unknown dedi ki...

Usturadan kastiniz ne onun ne oldugunu bilmiyorm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...