cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Bitenler

11 Ağustos 2014 Pazartesi

Bitenler

 1.)Sabit astarlı şifon etek ; kumaş annemden , desenini çok sevdim ....                   


2.) Taşlı cep detaylı bluz ; parlak kumaşa parlak taşlar yakıştı bence ...


3.) Pembe dantel elbise ; detayları kombin yazısında mevcut ....


4.) Yarım astarlı güpür etek ; çok severek giyiyorum , basic tşirtlerle bile günlük kullanabiliyorum , astar detayını çok sevdim...


5.) Esnek güpür ile etek bluz ; bol , rahat ve şık oldu bence :) 


6.) Maxi şifon elbise ; sahibi ile buluştu , güle güle giy Tuba cım...


7.) Yırtmaçlı maxi etek ; bütün yaz herkeslerde gördük , sevdik , bir tane daha diktim :) 


8.) Jarse kumaş ile badi ; kumaş Pazarı'nda hazır kalıp şeklinde basılı , kolaycacık dikildi , altına dikilecek bir tayt ile pijama takım olmaya aday ...


9.) Kırmızı parlak kot kumaşı ile balkona şilte ve kırlent ; ne zamandır bekliyordu bu kumaş , eski yastıkları bozup bunları yaptım .Minicik bir balkon da olsa , keyifli oldu bence ....


26 yorum :

Özgüsel Hünerler dedi ki...

Ne güzel...Ne kadar çok üretmişsin.Hepsi de birbirnden güzel.Eline sağlık Nilgün'cüm...:)

Ahşap zamanı dedi ki...

harikasınız hepsi çok güzel çok beğendim blogunuzun sıkı takipcisiyim pembe dantel elbiseye bayıldım dikmek istediklerimin arasında ellerinize sağlık selamlar...:))

suhuba dedi ki...

Süper enerji tam gaz galiba. Hepsi çok şık olmuş. Çizgili tişört çizgi aşkımdan dolayı 1. sırada beğeni aldı. Ellerine sağlık canım

aycan ulus dedi ki...

Hepsi çok güzel olmuş kumaşlara ayrı bayıldım. Ellerine sağlık :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Özgü cüm , sevgiler :)))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun ahşap zamanı , elbiseyi günlük giyiyorum , tavsiye ederim , sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet , yaz tatili verimli geçiyor , benimde favorim çizgili olan , yazısını hazırladım bile. Teşekkür ederim suhuba , sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Aycan cım , sevgiler :)

burçin başak dedi ki...

Maşallah diyorum, elinize sağlık, hepsi çok şık olmuş. Şu dantelli kumaşları dikmeyi bir türlü cesaret edemiyorum.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Aslında düz kumaşlardan pek farkı yok , çoğunlukla esniyorlar , o sebeple kolay oturuyorlar , teşekkür ederim Burçin hanım , sevgiler :)

Hande Erdede dedi ki...

çok kararsız kaldım en çok hangisine bayılsam bilemedim hepsini birden beğeniyorum o zaman. :) ayrıca bu hamaratlığını da ayrıca alkışlıyorum :) ellerine sağlık.

Meri Bagatur dedi ki...

8. numara nasil birsey anlamadim? kumasin ustunde kalibi ve baskilari mi cizmisler? oyleyse super fikir. Hepsi sahane, ellerinize saglik..

Melislicious dedi ki...

Nilgün Hanım her parçanız mı güzel olur böylee:)))) gerçekten hepsi çok şık, hepsinin farklı bir havası var...İlk görseldeki desenler de gerçekten harikaymış. Ellerinize sağlık:)))
sevgiler

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Yıldızlı pekiyi! Maşallah yani yaz sıcağında bu ne hız? Ellerine sağlık.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saol Hande cim , sevgiler :)))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Kumaşların arasına atılmış hazır kalıp şeklinde baskı yapılmış bir kumaştı , yarım saate dikildi bu sebepten , teşekkür ederim Meri Hanım , sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Melis cim , sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Ramazan ayında diktiklerim bunlar , tabii tatil sürecinde olunca bol bol dikiyorum , Teşekkür ederim Nurten Hanım , sevgiler :)

türkan engin dedi ki...

Ay ben hepsine ayrı ayrı bayıldım. Hele o kalıplar halinde verilmiş jarse nasıl kıskançlık yarattı anlatamam. Hepsi çok ama çok şık. Ayrı ayrı kombin isterim.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Türkan , keşke bütün kumaşlar böyle kalıplı olsa :) , sevgiler ....

Sharon Pate dedi ki...

Great fashion finds. I really like the skirts featured here. They are so elegant. The striped top is also fabulous. I love the pocket embellishment.

Sharon
http://www.afashioncrowd.blogspot.com

Berrin Güngör dedi ki...

Herbiri birbirinden güzel, ellerinize sağlık

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Berrin , sevgiler :)

birdik binbak dedi ki...

hepsi çok güzeller maşallah :) merak ettiğim 1 ve 4 numaralı eteklerin kalıpları hangi modelden acaba?

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim birdik binbak ,ikisi de aynı kalıptan , şuan istanbul dışındayım , eve döndüğümde size kalıp bilgilerini atarım , selamlar , sevgiler :)

Aktuelmoda dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel olmuş,ellerinize sağlık...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...