cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Baskılı Tşirt ve Kot Etek

15 Eylül 2014 Pazartesi

Baskılı Tşirt ve Kot Etek


Daha önceden diktiğim kot eteği çok severek giydiğim için aynı kalıp ile bir tane daha diktim.Fakat bu kot diğeri gibi esnemediği için aynı havada olmadı.


Farklı renkte iplik kullanarak dikişleri vurgulamak istedim.Zira hazır giyimde de öyle yapılıyor.Ceplerini bu şekilde süsledim ve iç kısımlarda çiçekli keten kullandım.


Baskılı tşirtler çok güncel malum.Kullanımı da çok pratik , hele ki salaş olanlar.Ben de Collezione markasının erkek reyonundan kendime bu tşirtleri aldım.Sezon sonu olması sebebiyle oldukça ucuzdu,10 TL civarlarında.




Tşirt ; Collezione 
Çanta ; Twist
Sandalet ; Zara
Gözlük ; Fenerium






13 yorum :

çiçek dedi ki...

hazır kot etekler gibi olmuş gerçekten elinize sağlık..

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim çiçek , selamlar

aycan ulus dedi ki...

Tshirtlerinin hastasıyım çok yakışıyor sana :))) Eteği merak ediyordum süper olmuş ellerine sağlık :)))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saol Aycan cım , sevgiyle kal :)

burçin başak dedi ki...

Etek çok başarılı olmuş. Ben hazır zannettim ilk basta.

Hobby Dünyasım dedi ki...

Bende ince kot kumaş aldım. Bol paça pantolon dikmek için. Ama yaz bitiyor hala dikemedim. Senin etek neredeyse eskimiş ne güzel. ..

Aktuelmoda dedi ki...

Çok güzel olmuş,farklı renk iplik kullanma fikri gerçekten çok iyi olmuş,ellerinize sağlık..

nuryyl dedi ki...

Hayranım size nasıl bir sabırla dikiyorsunuz, elinize sağlık çok güzel olmuş.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saol Burçin :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Hobby dünyası :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Lacivert iplik seçtim , genelde kahve tonları kullanılır , değişik oldu , teşekkür ederim :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saol Nur :)

iclal dedi ki...

çok yakışmış.tebrikler ellerine sağlık

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...