cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Kirpik Uzatan ve Dolgunlaştıran Karışım Nasıl Hazırlanır?

28 Eylül 2014 Pazar

Kirpik Uzatan ve Dolgunlaştıran Karışım Nasıl Hazırlanır?

Evde kendi imkanlarımızla kirpiklerimizi dolgunlaştırabilmemiz ve uzatabilmemiz mümkün.

Daha önceden kakao yağını düzenli kullanarak kirpiklerimi dolgunlaştırmayı başarmıştım.İnternetten küçük bir araştırma ile kendime yeni bir karışım yaptım ve kullanmaya başladım.

Karışımı nasıl hazırladığımı sizlere aşama aşama paylaşıyorum.





1.) Kakao ve hint yağını temin ettim.Size yakın bir baharatçıdan alabilirsiniz.Fiyatları gayet uygun . 5-10 TL civarlarında.

2.) Kakao yağının katı kıvamda olanı daha makbul diye duyduğumdan bunu aldım.Sıvı olanları da var.Tavsiyem katı olandır.

3.) Malzemeler ;

_ 1 su bardağından az su 
_ 1 yemek kaşığı kakao yağı ( benmari olarak eritip karışıma kattım)
_ 1 çay kaşığı hint yağı 

4.) Tüm bu malzemeleri bir cezveye koydum.Büyükçe bir tencerede benmari usulü ile iyice homojen olana kadar kaynattım.

5.) Su ve yağın birbirine karışması uzun sürüyor.

6.) Homojen hale geldikten sonra temiz ve kuru bir kaba aktardım.Biten krem kapları bu işe yarayabilir.Kozmetik mağazalarda uygun boş kaplarda satılıyor.

7.) Kullanımı ;
Her gece temiz kirpiklerinize pamuk yada benzeri birşey yardımı ile sürebilirsiniz.Ben parmağıma damlatıp kullanıyorum.

8.) Düzenli kullanım şart.

9.) Çok sürerseniz gözünüze kaçıp yakabiliyor.

10.) 1 ay süre sonunda kirpiklerinizdeki farkı görebilirsiniz.






3 yorum :

Swotpisces dedi ki...

ayy benim kirpiklerim çok kısa uzatır mı? :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Neden olmasın Swotpisces , bence hemen denemeye başlayın :)

Adsız dedi ki...

Sizin çok ihtiyacınız yok gozleriniz çok güzel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...