cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Yola Çıkanlar - Sonbahar Projeleri

12 Eylül 2014 Cuma

Yola Çıkanlar - Sonbahar Projeleri


1.) Geçen kış sezonundan , Twist'in bu parçasını yapmaya çalışacağım.Farklı olarak kollarına file katacağım ve ceplere fermuar koymayacağım.


2.) Mango kalem etek ; kumaşlarım birebir aynı , ben fermuarı metal dişli kullanacağım.


3.) Kalem etek ; daha önceden diktiğim çiçekli eteğin kalıbını kullanacağım.


4.) Salaş hırka ; kalıp net değil ama hırka olacağı kesin 


5.) Pileli kabarık etek ; önceden diktiğim mavi etek ile aynı olacak.









9 yorum :

aycan ulus dedi ki...

Ne güzel sonbahar projeleri hazır ben daha yazlıkları bitiremedim. Sanırım bir daha ki yaza kalacak. Güzel şeyler olacağa benziyor sabırsızlıkla bekliyorum :)))

ilkay özen dedi ki...

NİLGÜN HANIM HARİKAAA KUMAŞLARI NEREDEN ALDINIZ ACABAAA...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Benimde bitirilmemiş işlerim var Aycan cım , yeni hevesi sardı beni , okulda başlıyor , dikeyim derim ben de , öptüm seni

Server ardıç dedi ki...

Rabbim projelerini hayırlısı ile sonuçlandırmayı nasip etsi. Kumaşların çok güzelmiş güle güle dik inşallah

burçin başak dedi ki...

Elinize sağlık valla, hızınıza hayran olmamak elde değil.

Nilgün Sözveren dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Nilgün Sözveren dedi ki...

Bakırköy ve Adapazarı Çarşamba pazarından

Nilgün Sözveren dedi ki...

Âmin server cim , çok teşekkür ederim :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Burçin , sevgiler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...