cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Bakırköy Pazarına Nasıl Gidilir?

20 Ekim 2014 Pazartesi

Bakırköy Pazarına Nasıl Gidilir?


Kullandığım kumaşların büyük çoğunluğunu Bakırköy Pazarı'ndan alırım.Her çeşit dikiş malzemelerini, her renk ve dokuda kumaşı kolaylıkla bulabileceğiz kocaman bir pazar.Cumartesi günü kurulduğu için de ayrıca tercih sebebim.
Pazar kıyafetten , makyaj malzemesine ; mutfak eşyalarından , ev aksesuarlarına kadar çok geniş bir ürün çeşitliliğine sahip.Benim tercih ettiğim kısım ise kumaş satan tezgahlar oluyor çoğunlukla.
Kumaş tezgahları ayakkabı satılan sokaktan düz ilerlediğinizde, pazar tenhalaşmaya başladığı kısımlarda ve sağ tarafta bulunuyor. 
Sizde benim gibi bir kumaşseverseniz rengarenk tezgahlarda kendinizi kaybedebilirsiniz :) ki geçen hafta da kendimi kaybedecek güzellikte kumaşlar buldum.
Metre işi yada parça halde kumaşlar mevcut,üstelik 25 kuruştan başlayan fiyatlarla :)))


Bloğumu takip edenler bilir , İpekyol ve Twist en favori markalardır benim için.Her sezon başında mağazalarına gider  her bir ürüne dokunur ve modellerine bakarım.İşte bu gördüğünüz kumaşlar da İpekyol un ürün kumaşlarının birebir aynı .Üstelik farklı tezgahlarda buldum.Bunlar benim seçtiklerim , Twist markasına ait kumaşlarda buldum fakat hataları olduğu için alamadım.

Yeşil kaşe olanın metre fiyatı 7 TL , pantolonluk olanın ise 5 TL idi.








Pazara kumaş için gidecekseniz sizlere tavsiyelerim olabilir ;

1.) Mutlaka boyundan geçmeli çanta takın ki kollarınız özgür olsun.

2.) İhtiyaç listesi yapın . zira pazarda aklınız başınızdan gidebilir. ( benim öyle oluyor :) )

3.) Bozuk para ile gidin ki , ''Abla bozuk yok mu ''sorusuna dönüş yapabilin :)

4.) Genelde minik poşetler ile veriyorlar size kumaşları , derli toplu ve kolay olması için yanınızda büyük boy poşet götürün ( birden fazla )

5.) Rahat bir ayakkabı giyin.

Pazara Ulaşım

Eğer arabanız ile gidecekseniz;

 Pazarın girişinde ( Lunaparkın arkasında ) kocaman bir otopark var.

E-5 in hemen kenarında kuruluyor.Bakırköy İncirli tabelalarını gördüğünüzde yanyola girip pazara kolayca ulaşabilirsiniz.

Toplu taşıma ile gidecekseniz ;

1.) Yenibosna -Aksaray metrosunda Bakırköy İncirli Durağı 
2.) Kadıköy , Mecidiyeköy , Beylizdüzü Metrobüs ile de Bakırköy İncirli Durağı'nda inmeniz gerekiyor.


Not : Cumartesi günleri metrobüs çok kalabalık oluyor , metroyu tercih edebilirsiniz.










18 yorum :

Gülay Ersoy dedi ki...

Kumaşlarınız gerçekten kaliteli görünüyor, hele modeldekilere bayıldım merakla bekleyeceğim bitmişlerini :)))

nuryyl dedi ki...

Hepsi harika Nilgün hanım , büyük şehirde yaşamanın avantajları işte. Biz burda bir iki tezgah ve dükkanla yetinmeye çalışıyoruz :) Sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Gülay Hanım , sevgiler ...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saol Nur , aklında olan , istediğin bir kumaş olursa , sana buradan alıp yollayabilirim , sana da sevgiler :)

aycan ulus dedi ki...

Şırf şu pazarlar ve kumaşlar için taşınabilirim İstanbul'a :)) Şanslısınız..

Kerime Günaydın dedi ki...

ama ama amaaa Nilgün ablaaaa :) ben gittim bakırköy pazarına ama kumaş mumaş bulamadım yeaa :( sen gel götür beniii :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Taşınırsan çok sevinirim Aycan , beraber gideriz :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Hım , pazarın biraz iç tarafında kalıyor , ana yolunun arka sokaklarında , gitmeden evvel haberim olsaydı beraber giderdik tabii , pazara gittiğinizde tüm esnaf biliyor kumaşçıları , sorarsanız yönlendirirler , kumaş olmaması imkansız çünkü ...

İLKNUR YAĞMUR dedi ki...

Nilgüncüm ben de seni merak ediyordum epeydir yoktun .Ah ahhh, İstanbulda olsam o pazar senin bu pazar benim, dolaşırdım herhalde. Ayrıca kumaşların hepsi birbirinden güzel özellikle modelin yanındakini çok beğendim. sevgiler :)

Seda Özlen Erdoğan dedi ki...

Çok çok ama çok imreniyorum İstanbul'da yaşayanlara bu kumaş çeşitliliği ve pazar olayından dolayı...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet İlknur cum , intagrama takıldığımdan beri bloğu biraz ihmal ettim malesef , kumaş pazarları harika gerçekten , çok sık gidemesemde , gittiğinde ne var ne yok toplayıp geliyorum , sevgiler arkadaşım 😘

Nilgün Sözveren dedi ki...

Aslında haklısınız , çeşit ve fiyat olayı pazarlarda çok iyi ....

ilkay özen dedi ki...

NİLGÜN HANIM MERHABA ORADA ŞU DALGIÇ KUMAŞLARINDAN VARMI BİRDE KİMONALARA DİKİLEN METRE İŞİ PÜSKÜL AVCILARA O KADAR BAKTIM BULAMADIM.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Bakırköy Pazarı'nda bu hafta her tezgahta dalgıç kumaşı gördüm , şerit püskülleri ben Tahtakale den aldım ve orda bile zor buldum , Avcılar da bulamayabilirsiniz ....

büşra angel dedi ki...

lutfenn o yeşille o montu dikin çok feci gözüm kalmıştı o montta ama çok pahalı sanırım bende bu pazara gitmeliyim

Nilgün Sözveren dedi ki...

evet , harika parçalar gerçekten , pazarı kesinlikle tavsiye ederim , şimdilerde yeşil kumaşı kesmek üzereyim , sevgiler :)

hayat güzeldir dedi ki...

Ama istanbulda olmayanlar icin cok aci bir durum.bizim icin de alsaniz olmaz mi?blogunuzu takibe basladim benim bloguma da beklerim.mekaniklestiremediklerimizdenmisiniz.blogspot.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Hemen geliyorum , çok sevgiler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...