cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Shiny Blue

29 Ekim 2014 Çarşamba

Shiny Blue


Bazı kumaşlar vardır , dikildiğinde mükemmel sonuçlar verir.Bu çalışma da öyle olanlardan.Aslında dikiş süreci oldukça kolay ve kısa sürdü.Ama sonuç emeğe göre şaşalı oldu :)

Işıltı benim olmazsa olmazlarımdan.Kumaş annemindi ama görür görmez benim oldu :)


Dikiş Özellikleri 

1.) Kalıp detayları yukarıda 
2.) 21  nolu kalıbı kullanmadım .
3.) 23 nolu ön parça kalıbında da kırmızı ile işaretledğim yere kadar kestim.
4.) Etek boyunu daha kısa kestim.
5.) Kumaşı keserken dokuma yönüne çok dikkat ettim çünkü yöne göre kumaş renk değiştiriyor.
5.) Yaka ve kol detaylarını birleştirdim.
6.) Tüm kenarlar için overlok geçtim.( annemin makinasında , ben de yok malesef)



Ve bu ışıltılı hırkayı minik ışıltılı aksesuarlar ile destekledim.




Saçlarımı kendim yaptım.Gevşetilmiş Hollanda örgüsü.Örgülü saçları çoook seviyorum .....





16 yorum :

Meşgul Anne dedi ki...

Ellerinize sağlık .İyi ki diktiğiniz kıyafetleri kendi üzerinizde gösteriyorsunuz.Mesela bu hırka mankenin üzerinde kötü , sizin üzerinizde ise bir harika durmuş :)) Güzel günlerde giyin inşallah .

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim :))

aycan ulus dedi ki...

Senin saçını mı hırkanı mı beğeneyim bilemedim ben de komple beğeneyim bari dedim. Öpüldün :)))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Dadlum , sende öpüldün :)

DIKIS VE DIY dedi ki...

MÜKEMMEL OLMUŞŞŞŞŞ HARİKASIN CANIM ... SAÇLARINADA AYRICA BAYILDIMMM :)))

burçin başak dedi ki...

Kesinlikle çok havalı, elinize sağlık.

nuryyl dedi ki...

Çok güzel olmuş. Elinize sağlık :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saol dikiş ve diy , hadi dön artık ....

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Burçin Hanım , sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saol Nur , sevgiler :)

Bahar Yorgun dedi ki...

ellerinize sağlık harika olmuş

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Bahar Hanım , sevgiler :)

Kendin Dik dedi ki...

Süper görünüyor! Bazen insan bu kadar iddialı kumaşlar görünce korkuyor. Ama işte doğru model ve doğru stil deyatlarıyla ne de güzel bir kıyafet olmuş ;) güle güle kullanın!

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim kendin dik, sevgiler :)

Necla Solen dedi ki...

Çok güzel olmuş, rengi sana da çok yakışmış, ellerine sağlık:=)

Fidan Güler dedi ki...

Modadan çok anlamam ama model çok güzel:) Sanırım öğretmen ve bu kadar maharetli hanımları ayrı bir seviyorum. Blog dünyasında çok sevdiğim saydığım bir öğretmenimizi tanıdım, belki o yüzdendir:) Çok hoş bir bloğunuz var, takipteyim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...