cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Siyah Kalem Etek

27 Ekim 2014 Pazartesi

Siyah Kalem Etek


Etek giymeyi çok severim ,hele ki bu etek midi boy kalem etekse.


Aynı eteğin kısa olanı Mango nun sezon ürünlerinde var.Elimde aynı kumaş olduğu için bende midi boyunu kendime diktim ve severek giyiyorum.

Kumaş güçlü bir jarse olduğundan astarsız olarak diktim.



Etek ; Nilgün Sözveren 
Gömlek ; Stradivarius 
Deri Blazer ;Zeytinburnu ( eski)
Çanta ; ben yaptım
Botlar ; İpekyol 
Kolye ; Avcılar Taba






10 yorum :

İLKNUR YAĞMUR dedi ki...

Yine çok şık. Ellerihe sağlık :)

aycan ulus dedi ki...

Üzerine giydiği her şeyi yakıştıran ender insanlardansın. Öpüyorum seni kocaaamaann :)))

Nrc Kaçar dedi ki...

Valla bravo size harika isler cıkarıyosunuz yine cook güzel olmus güle güle giyin

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim İlknur :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Ben de seni öpüyorum tatlı insan :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Nrc Kaçar :)

nuryyl dedi ki...

Bende çok seviyorum bu tarz kalem Etekleri güle güle kullanın harika olmuş. Kombin on numara :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Nur cum 😘

Seda Özlen Erdoğan dedi ki...

Zevkimiz,tarzımız aynı... bütün yaptıklarınızı çok beğeniyorum Nilgün hanım... iyi günlerde giyin!...:)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Seda Hanım , sevgiler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...