cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Taşlı Çanta Yapımı

2 Ekim 2014 Perşembe

Taşlı Çanta Yapımı


İnternette görüp ilham aldığım ve kendimce uyarladığım çanta süslemeyi sizlere aşama aşama paylaşıyorum.



1.) Gerekli malzemeler ;
- Detayı ve aksesuarı olmayan kapaklı çanta ( ben bu çantayı pazardan 5 TL ye aldım)
- Çantaya yakışacağını düşündüğünüz , tarzınızı yansıtan broş , toka , kolye vb.( ben kolye olarak aldım ,rengini ve duruşunu çok beğenerek )
- Misine yada hayalet ip 
- Güçlü bir iğne ( sert yerlerde kullanılacağı için)
- Makas 
- Takı pensesi 
- Çakmak

2.) Kolye ucunu zincirinden pense ile ayırdım.
3.) Çanta üzerinde yerini deneyerek belirledim.
4.) Misine ip geçirilmiş iğne ile dikkatlice kolye ucunu birkaç yerden çantaya sabitledim.
5.) Misine ip çözülmeye çok müsait olduğundan düğüm yaptığım uçlarını çakmak ile yaktım.



Ve çantamız hazır !







12 yorum :

nuryyl dedi ki...

Parlak taşlar çantaya hareket katmış, güzel bir çalışma olmuş elinize sağlık.

aycan ulus dedi ki...

Süpersin yaa ;))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Sende Aycan , sende süpersin :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Nur :)

burçin başak dedi ki...

Çok hoş olmuş, güzel fikir:)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Burçin :)

Özgüsel Hünerler dedi ki...

Küçücük bir detayla görünüm ne kadar değişmiş. Eline sağlık... Iyi fikir...;)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Özgü Hanım, selamlar :)

Adsız dedi ki...

Gerçekten çok maharetlisiniz

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim :)

PEMBEMAVİ ❤ dedi ki...

Çok hoş hangi pazar bu 🙈

Nilgün Sözveren dedi ki...

Adapazarı Çarşamba pazarı

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...