cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Astarlı Leopar Şal

3 Kasım 2014 Pazartesi

Astarlı Leopar Şal


 Krep şifon, leopar desen kumaş ile kendime astarlı bir şal yaptım.


Dikiş Özellikleri 

1.)Astarlı yapmamım sebebi leopar kumaşın  tek başına güçlü durmamasıdır.
2.)Astar olarak ise hafif dik durması için ince keten kullandım.
3.) Uçlarını kulaklı durmaması için oval kestim.
4.) Kumaşları tersten birleştirdim.
5.) Düzüne çevirmek için küçük bir pay bıraktım ve o payı el dikişi ile diktim.
6.) Astar ile zengin bir duruş elde ettim.





Not: Pelerin henüz bitmedi , çıt çıt ve süsleme işlemlerinden sonra yazısını hazırlayacağım( heves ettiğim için giydim)







instagram : nilgunsozveren 

15 yorum :

aycan ulus dedi ki...

Valla şaldan çok gözüm pelerine takıldı çok güzel görünüyor ikisi de ellerine sağlık :))

nuryyl dedi ki...

Güle güle kullanın çok hoş olmuş. Sevgiler

Nrc Kaçar dedi ki...

Aa cok güzel fikirmiş astarlı yapmak ;)

İLKNUR YAĞMUR dedi ki...

oooo, şıklıkta bir numarasın, şal da pelerin de muhteşem olmuş, pelerinin bitmiş hali nasıl olur artık bilemişyorum ve merakla bekliyorum. ellerine sağlık güle güle giy canım. :)

türkan engin dedi ki...

Sen leopar kadınıymışsın meğer. İnanki çok yakışmış. Hafif bir Banu Alkan havası geçiverdi aklımdan. Ama göz dolduran leoparun hakkını veren kadınlardan olduğun için bu his geldi sanırım. Çok çok havalı olmuşsun:))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saol Aycan cım , biter bitmez paylaşacağım :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Nur Hanım , sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Daha güçlü duruyor evet , sevgiler Nrc kaçar

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim İlknur cum , sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Türkan , sevgiler :)

ANTİGONE dedi ki...

şal çok havalı olmuş gerçekten. pelerin yazısını da bekliyorum merakla :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Bittiği gibi yazısı gelecek inşallah, teşekkürler sevgiler antigone :)

gooogoook dedi ki...

çok tatlı birşey olmuş, blogumda bir ödül verdim, yayın şartı ve zorunluluğu asla yok, bilesiniz, sevgi ve selamlar ;))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Handan hanım ,çok mutlu oldum , yayınlamam mı hiç , çok sevgiler :)

reyhane dedi ki...

Elinize sağlık, güle güle kullanın.Bende ödülünüz var=

http://reyhanlahersey.blogspot.com.tr/2014/11/dart-odulu-veriyorum.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...