cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Indigo Blue

24 Kasım 2014 Pazartesi

Indigo Blue


Benim dikişe başlamamı tetikleyen en önemli unsur hazır giyimde birçok şeyi eksik ve pahalı bulmamdı.Yaklaşık 3 sene önce keşke herşeyimi kendim tasarlayıp dikebilsem diye hayaller kurardım.Sanırım bu hayalime oldukça yakınım.Dolabımın büyük çoğunluğu tasarlayıp diktiklerimle dolu.Ne büyük mutluluk.


Bu parçalar da son diktiklerimden.Lacivertin asil şıklığını hep çok sevmişimdir.Her parça başka dokuda kumaşlarla dikildi ortak özellikleri ise renkleri.


Kaşe , kadife , file ve likralı kumaşlar


Ayrıca bu pelerinin dikim süreci 10marifet stüdyosunda başlayıp evde tamamlandı.Tüm ayrıntıları çekimde tamamlamam mümkün olmadı.

''Pelerin nasıl dikilir'' videosu 10marifet sayfalarında yerini aldı.Biyeli cep dikimi ve yaka detaylarından bahsettiğim videom 25 dk sürüyor .İzlemenizi tavsiye ederim.


Pelerin ; Nilgün Sözveren 
Bluz ; Nilgün Sözveren 
Pantolon ; Nilgün Sözveren 
Çanta ; İpekyol 
Botlar ; Ninewest 
Aksesuarlar ; Avcılar Ta-Ba




32 yorum :

birdik binbak dedi ki...

çok güzel olmuş özellikle yaka detayı süper! bluzun benzerini bende diktim, kollar organze sanırım?

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim , kollar için file kumaş kullandım , selamlar :)

çiçek dedi ki...

hepsi ayrı ayrı çok çok güzel olmuşlar.iyi günlerde kullanın

nuryyl dedi ki...

Tüm parçalar yine harika Nilgün hanım , hem çalışıp hem dikiş yapmak zor olsa gerek. Ama siz buna rağmen harika işler çıkartıyorsunuz tebrik ederim. Sevgiler

aycan ulus dedi ki...

İzledim bile :)) Çok şık olmuş ellerine sağlık o yaka süper ;))

Seda Özlen Erdoğan dedi ki...

Öncelikle öğretmenler gününüz kutlu olsun sevgili meslektaşım!.. ne mutlu size... benim de hayalim ileride tüm kıyafetlerimi dikebilmek ama biraz tembellikten sanırım yavaş ilerliyorum üç senede sizin gibi olabilir miyim ki?... :(

Hobby Dünyasım dedi ki...

İnsanın diktiklerini giymesi harika bir duygu.... Bunu ancak biz anlayabiliriz. Bütün parçalar ayrı güzel. ..hepsi bir arada harika olmuş. Güle güle giyin. ..

complete_the_sentences dedi ki...

Gerçekten takdire şayan bi durum. Herhalde herkes keşke dikebilsem de giyebilsem diyodur içten içe, ama bi türlü totoyu kaldırıp da öğrenmiyodur. En azından benim durum bu. Ve bunu eyleme geçirdiğinizden dolayı cano gönülden kutluyorum. Ellerinize sağlık. Sevgiler... :)

Swotpisces dedi ki...

Harikasiniz, ben de istiyorum.

pembe kumaşım dedi ki...

Mükemmel olmuş ,güzel günlerde giyin SEVGİLER

ANTİGONE dedi ki...

her biri ayrı ayrı çok şık. pelerine ayrıca hayran oldum tabii. hemen videoya zıplıyorum izninle!

Begüm Şen dedi ki...

Çok güzel olmuş. Ben de iki gündür pelerin dikiyorum, yakasına muhtemelen sizin gibi süs yapacaktım :)

İLKNUR YAĞMUR dedi ki...

Harikasın. Önce telefondan izleyememiştim, evde bilgisayardan izleyebildim. çok güzel pratik bir şekilde anlatmışsın. ağzına, ellerine sağlık. Ben de günlerdir bu biye ile ilgi bilgi arıyordum. cuk oturdu . :)çok çok teşekkürler. :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Çiçek hanım , sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Nur cum, sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Seviyorum seni Aycan , hem enerjini hem de vefalı oluşunu , sevgiler arkadaşım

Nilgün Sözveren dedi ki...

Kesinlikle olursunuz , sizinde öğretmenler gününüz kutlu olsun , çok teşekkür ederim , sevgiler Seda hanım

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Hobby Dünyası'm , sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederîm complete the sentence , size de sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun Swotpisces , yapalım size de Adapazarı'nda bir tane :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun pembe kumaşım , sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

:)), çok teşekkür ederim Antigone , sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun Begüm Hanım , sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Sen çok saol arkadaşım , sende harikasın :)

zeynep betül Kozan dedi ki...

Ellerinize sağlık çok beğendim çok hoş. Ben de dikmek isterim kalıbı nasıl çıkarabilirim?

Pembe Kreasyon dedi ki...

İnsanın kendi diktiklerini giyebilmesi ne güzel şey böyle. Çok beğendim. Ben de kaç sefer bişey dikeceğim dediysem her seferinde kumaşlar çöpe gitti :)

gooogoook dedi ki...

Her biri birbirinden şık ve çok özel parçalar! Muhteşem görünüyor! Renklerin seçimi ve güzelliğinden mi dem vurayım, modellerin böylesi isabetli seçimine mi, hepsine bayıldım:)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim

Nilgün Sözveren dedi ki...

Malesef ilk başlarda olabiliyor ama vazgeçmeyin bence , dikişe devam :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Handan Hanım :)

Unknown dedi ki...

İyi günler kalıbını da yayınlayabilir misiniz :-)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Kalıbı başkasından almıştım , dergiden çıkarmadım yani bilmiyorum , ama 2015 Ağustos sayısında güzel bir pelerin kalıbı var sanırım ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...