cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Püsküllü Hırka

1 Kasım 2014 Cumartesi

Püsküllü Hırka





Dikiş Özellikleri 

1.)Bir önceki yazımda kullandığım kalıbı kullandım.
2.) Boyunu kalıba göre oldukça kısa kestim.
3.) 20 cm lik şerit püskülü kol ve etek uçlarına diktim.
4.) Şerit püskülü İstanbul Tahtakale ' de tekstil malzemeleri satan bir dükkandan aldım.Alternatif cm lerde ve renklerde bulabilirsiniz.
5.)Kumaş olarakta file benzeri bir kumaş kullandım.Oldukça dökümlü duruyor.



Hırka ; Nilgün Sözveren 
Tulum ; Batik ( eski)
Çanta ; ben yaptım
Cep telefon kabı ; H&M
Bileklikler ; Avcılar Ta-Ba

11 yorum :

gooogoook dedi ki...

Çok şık olmuş , ellerine sağlık, diğer parçalarla da harika bütünlemişsin çok yakışmış, güle güle giyilsin; ).

aycan ulus dedi ki...

Ben sana diyecek söz bulamıyorum yaaa. Ama gelip senin takıları aşırıcam haberin olsun :)) Hırka çok güzel ve sana da çok yakışmış güle güle kullan :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Handan Hanım sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Aşır tabii , senin Can'ın saolsun :)))

Nrc Kaçar dedi ki...

Harika olmuş bayıldım nilgün hanım şerit püsküller cok hosuma gidiyor ama henüz alip kullanma firsatm olmadi fiyatlari nasil acaba metre ile mi satiliyor ?

Nilgün Sözveren dedi ki...

Metre ile , uzunluğa göre değişiyor , bunun metresi 3 tl idi , birde 10 cm lik aldım , o 2,5 tl

Şym Couture dedi ki...

Ben bayılıyorummm bu püsküllere
ellerinize sağlık :)
symcouture.blogspot.com

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Şym couture , sevgiler :)

tl yükleme merkezi dedi ki...

Bloğunuzdaki makalelerinizi oldukça faydalı bulduk, Kontör34 firması olarak bloğunuzu yakından takip etmekteyiz

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim kontör34 :)

nuryyl dedi ki...

Hırka da da püskül çok şık durmuş, elinize sağlık Nilgün hanım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...