cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Babe Markalı Dermo Ürünler

17 Aralık 2014 Çarşamba

Babe Markalı Dermo Ürünler


Bir önceki dermo ürün yazımda sizlerden tavsiye istemiştim.Oldukça faydayı yorumlar aldım.Yapmış olduğum araştırmalar ve sizlerden gelen yorumlar sonucunda kararımı verdim.Babe ürünleri sanırım benim ihtiyacıma oldukça uygun , fiyatları da benim beklentime yakın.

Tercihim  Babe  ;



Neden ;

Doğal (içeriğinde bir dolu doğal yağ var)
Paraben ve boya içermiyor.
Hayvansal katkı maddesi içermiyor.
Hayvanlar üzerinde test edilmiyor.
Bebeklerden,  yetişkinlere ,güneş korumadan , cilt temizliğine kadar geniş bir ürün ağı mevcut.(Bana şimdilik cilt temizliği ve nemlendirici gerekiyor, bakarsınız ilerde bebek ürünlerine ihtiyaç duyarım:) 


Babe dışında da bazı markalar keşfettim.Bayağı bir araştırma yaptığım için onları da sizlerle paylaşmak istiyorum.Herkesin beklentileri farklı olduğu için işinize yarayabilir.Ortak özellikleri dermo ürün olmaları.

1.) Strivectin 


2.) M.asam 



3.) Ddf









7.) Zorah 



Şimdilik böyle .Ürünlerimi aldığımda da bir yazı hazırlamak istiyorum.

Herkese sevgiler :)





6 yorum :

Gülşah'ın Sihirli Değneği dedi ki...

Merhabalar
Blog keşif etkinliğinden geldim ve sizi takibe aldım. Bana da beklerim :)
Ayrıca ilk çekilişimi başlattım kendi el emeği ürünlerimden oluşan hediyeler yer almaktadır. Katılırsanız sevinirim.

http://gulsahinsihirlidegnegi.blogspot.com.tr/2014/12/ilk-cekilisime-davetlisiniz.html

Hoşçakalın
Sevgilerle

Adsız dedi ki...

Tercihimiz sayenizde babe sayin hocam esra

Adsız dedi ki...

strivectin ürünleri ciddi başarılı sonuçlar vermektedir.klinik başarıları test edilmiş cilt yaşınızın değerlendirmesinden sonra, eğer doğru ürün seçimi yaparsanız, muhakkak etn sonuç alırsınız. Keyifle kullanıyorum ürünlerini tavsiye ederim.

Adsız dedi ki...

dermokozmetik markalardan babe yi uzun zamandır keyifle kullanıyorum, cilde toleransı mükemmel. hele ki yüz yıkama jeline bayılıyorum.

Adsız dedi ki...

ne diyebilirim ki.en son 3 lü saç kofresini aldım dermomedika'dan keyifle kullanıyorum.

Nika M dedi ki...

Hello doll.
I really like reading your blog. It would mean a lot to me if you would take a minute and check my blog and follow: Nika's Beauty Land

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...