cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Bot Pantolonu ve Pelerin

1 Aralık 2014 Pazartesi

Bot Pantolonu ve Pelerin



Aslında pantolonu pek sevemedim.Kumaşı çok likralı olduğu için diz yapıyor.Birkaç kere giydim fakat hoşuma gitmedi.Kalıbı sevdim , daha güçlü kumaşlardan çok daha iyi işler çıkacağına eminim.



Bu pelerini ise 10marifet çekimlerine gitmeden önce deneme amaçlı dikmiştim.Kumaşın rengi ve dokusu çok güzel.Pantolonun aksine pelerini giymeyi ise çok sevdim.



Pelerin ; Nilgün Sözveren 
Pantolon ; Nilgün Sözveren 
Hırka ; Herry 
Botlar ; Zara 
Aksesuarlar ; Avcılar Ta-ba






13 yorum :

nuryyl dedi ki...

Pelerin yada panço hiç kullanmadım o yüzden sanki kullanımı zor yada üşürüm diye düşünüyorum :) Ama siz böyle söyleyince bir durup düşündüm. Hepsi yine çok güzel olmuş elinize sağlık. Sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok rüzgarda giyilmesi zor birşey ama o kadar feminen bir parça ki , bence giymelisin , çok teşekkür ederim , sevgiler Nur :)

aycan ulus dedi ki...

Ben hiçbir şeye bakmadım o ayakkabılara baktığım kadar düşman değilim dostum :)) Pelerin harika ellerine sağlık tatlım... Ama ayakkabılar.... Öl- düm..

Nilgün Sözveren dedi ki...

Sana da alalım aynısından dostum , çok teşekkür ederim :)))

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Nilgün Hanımcığım kendinize de pantolona da haksızlık etmeyin. Pek de güzel yakışmış. Kumaş seçiminde haklı olabilirsiniz, ona bir şey diyemeyeceğim. Bence bu kalıp size çok iyi oturuyor. Muhakkak başka kumaşlarla bir denemeyi daha hak ediyor. Hangi burda ve hangi numara sorsam yazar mısınız lütfen? Sevgiler.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Tamam , ben bir bakayım hangi sayı olduğuna

Funda Çağlayan dedi ki...

Nilgün hanım pantolon kalıbını paysız olrak kesseniz, benimde böyle başıma geldi bir giymede pantolonum şalvara döndü. Kalıbın kenarlarından hiç pay vermeden kestim. Kumaşın esneyecek hali kalmadığı için rahat giyiyorum.

İLKNUR YAĞMUR dedi ki...

Yine çok şıksın canım. bence pantolon çok hoş duruyor. Buradan hiç farkedilmiyor. Pelerine ayrı bayıldım. ve bir tane de ben dikiyorum. Hala bitinemedim tabi. sen çok güzel taşımışsın yine. Maşallah deyim, nazar değmesin. :)

Guzellik Hikayesi dedi ki...

Çok şık olmuş. Bloguzu inceledim biraz. Gerçekten 10 parmağınızda 10 marifet maşallah. Blogunuzu izlemedeyim. Ben sizi bloguma davet ederim. :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saol İlknur cum , sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet yanlardan biraz girebilirim , teşekkür ederim :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim , hemen bakıyorum , sevgiler :)

Makyaj Tavsiyem dedi ki...

Çok hoş görünüyorsunuz pelerin harika :)
Blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...