cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Kuru Ciltler İçin Hangi Dermo Ürün

3 Aralık 2014 Çarşamba

Kuru Ciltler İçin Hangi Dermo Ürün

Bir sürü dermo marka arasından hangisini kullanmalıyım?


Kış mevsimini iyice hissettiğimiz şu günlerde kuru cilt sorunlarım iyice artıyor.Genel olarak cildimle pek problem yaşamam fakat kış aylarında kuruyan, gerilen, kızaran ve pul pul dökülen cildim sinirlerimi bozmuyor değil.Şu yaşıma kadar birçok nemlendirici krem ve maske kullandım fakat çok memnun kaldığım bir ürün olmadı.Kozmetiklere bir sürü para verdim , doğal yollarla evde kendimce bir şeyler yaptım ama maalesef cildimin kurumasına engel olamıyorum.

Şimdilerde karar aldım , dermo olan ve ihtiyacımı karşılayabilecek bir ürün arıyorum.Aslında internet üzerinden araştırmalara başladım.Sadece eczanelerin önerdiği bir ürün olmasını istiyorum ki içinde zararlı madde olmasın.Malum artık kozmetiklerde de çok tehlikeli maddeler kullanılıyor...

Kafamda oluşan birkaç marka var.Almadan önce fiyatlarını ve avantajlarını karşılaştırıyorum.
Aslında benim gibi problem yaşayıp da dermo ürün kullanan arkadaşlardan da öneri istiyorum.

Var mı arkadaşlar bildiğiniz , kullandığınız yada önerebileceğiniz bir dermo ürün ?










27 yorum :

Şebnem dedi ki...

Merhabalar Size önerim md formu. Güzellik salonum kapatmadan önce bu markayı kullandım. Hala da kullanıyorum. Müşterilerim çok memnundu. İmkanınız olursa birde bu marka ürünle alfa_beta Peeling yapan salonda 6 seans bebek gibi bir cildiniz olur. Düzenli kullanımda kuruluk bittiği gibi temiz, parlak, sağlıklı ışıl ışıl bir cilde kavuşursunuz. Biraz fiyatı dolgun ama inanın bana değer. En yakın eczaneden temin edebilirsiniz.

Şebnem dedi ki...

Markayı eksik yazıp göndermişim doğrusu md formulations

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Şebnem Hanım , gerçekten ihtiyacım vardı , kesinlikle tavsiyenize bakacağım :)

GİZLİ DİKİŞ dedi ki...

Nilgün Hanım, hassas, özellikle kış aylarında yer yer kızarıklıklar oluşan ve pul pul dökülen bir cilde sahibim. Aynı zamanda sorunlu, hemen kuruyan ve gerilen bir göz çevrem var. Yaklaşık 2,5 aydır Kiehl's marka ürünleri kullanıyorum, çok memnunum, yukarıda bahsettiğim sorunları artık yok denecek kadar az yaşıyorum. Mağazalarına gittiğinizde cilt analizi yaparak ürün tavsiye ediyorlar ve deneme boyu ürün temin edebiliyorsunuz. Kozmetik memnuniyetleri kişiye göre çok değişiyor, deneme boyu ürünler ile etkilerine kendiniz de karar verebilirsiniz. Sevgiler :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim gizli dikiş , ona da bakacağım , sevgiler :)

Adsız dedi ki...

Ben bepantol kullanıyorum , çokta tavsiye ederim , eczanelerden alabilirsiniz ..

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet bende kullandım o markayı , oda fena değil ama değiştirmek istiyorum , teşekkür ederim , sevgiler :)

Adsız dedi ki...

babe markasının su bazlı nemlendiricisi kesinlikle deneyin ben çok memnun kaldım.

Adsız dedi ki...

ddf in kuru ciltler için olan temizleyicisinden çok memnunum ve bunun yanında babenin su bazlı nemlendircisi oldukça etkili.tavsiye ederim

gülen dedi ki...

babe nin selülit önleyici kremlerinden çok memnunum ayrıca banyo jeli mükemmel ötesi yüz grubunu hiç kullanmadım ama denemeyi düşünüyorum

Nilgün Sözveren dedi ki...

Düşündüğüm ve beğenilen bir marka Babe , fiyat araştırması yapıyorum internetten , birde su bazlı ürün olması benim için önemli , tesekkur ederim tavsiyeniz için , selamlar ...

Adsız dedi ki...

babenin temizleme jelinden çok memnunum
su bazlı nemlendiricisi ve lifting etkili gece kremi mükemmel...cildimde olumlu gelişmeyi fark ediyorum . dostlarımdan da çok olumlu yorumlar alıyorum.denemenizi öneririm.

Adsız dedi ki...

saçımda yaşadığım kepeklenme ve kaşıntı problemini babe'nin seboreik kepek şampuanı sayesinde çözdüm..şuan düzenli olarak kullanmaktayım..öneririm

yeliz purçak dedi ki...

açıkcası babenin son dönemlerde kullandığım miceller temizleyici ve skin balance nemlendiricisinin yanı sıra önceki yıllarda kullanmış olduğum yumuşak şampuanın muazzam olduğunu söyleyebilirim.tek kelimeyle dermokozmetik markaları arasında seçkin isimlerden biri

Deniz dedi ki...

strıvectin göz kreminin yanında babenin sadece yumuşatıcı ve genel bakım göz çevresi kremini kullanıyorum.strivectin zaten başlı başına üst düzey performansa sahip ve kesinlikle sonuç aldığınız bir ürün beraberinde babe nin göz çevresi de tazeleyici ve nemlendirici özelliği ile keyifli bir kullanım sunuyor.bu tarz ürünlerde kombinasyon çok önemli şahsımca

berna dedi ki...

Babe Ekstra Yumuşak Şampuan Kullanıyorum. ünv okuyan bir öğrenciyim,kampanyalarını takip ediyorum, belirli sitelerden çok avantajlı şartlarda bulabiliyorum.

Adsız dedi ki...

Babe yi hicbiseye değişmem üzerine tanimam bi deneyin farki anlarsiniz

Nilgün Sözveren dedi ki...

Babe gerçekten öne çıkmış yorumlarda da , onu alacağım gibi görünüyor , teşekkür ederim :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Ddf ve Babe bakacağım , teşekkür ederim :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Ben Yüz grubunu istitorum ama banyo jelinini de deneyebilirim , teşekkürler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Lifting etkisi demek , Sanırım ne alacağıma karar verdim , çok sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Şampuanı var demek , bir arkadaş duş jelinden bahsetmiş , bütçeme uyarsa onları da alacağım sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Yeliz Hanım :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Deniz , sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet kampanyaları bende çok severim , Babe almaya karar verdim , acaba alışveriş yaptığınız bir site var mı , sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Kesinlikle deneyeceğim , bu kadar Babe önerisine Kayıtsız kalamayacağım , sevgiler :)

Makyaj Tavsiyem dedi ki...

Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...