cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Payetli Deri Çanta

25 Aralık 2014 Perşembe

Payetli Deri Çanta


Bazen öyle dönemler yaşıyorum ki sanal ortamla hiç muhatap olmak istemiyorum.Kafamın içini çok dolu hissediyor ve yalnız kalmak istiyorum.İşte böyle zamanlarda çok üretken olmama rağmen hiçbirşey paylaşmak istemiyorum.Paylaşmamak aslında beni üzüyor çünkü hem diktiklerim güncelliğini yitiriyor hem de çok yazı birikiyor.İşte tam da öyle bir dönemin ortasındayım.Çok uzun zaman önce diktiğim bu çantayı şimdilerde paylaşıyorum sizlerle.


Gerçek deriyi Bakırköy Pazarı'ndan almıştım, payetli kumaş ise annemin aldıklarından.Tam olarak dikmek istediğim çanta model olarak buydu . Çanta telasını bulamadığım için güçlü bir duruş elde edemedim.Bu telayı nerede bulabileceğimi bilmiyorum ayrıca.Bilgisi olan yazabilirse çok sevinirim.
İç detayları için siyah kapitone kullandım.2 minik cep yaptım.Mat ve plastik fermuar kullandım.Metal olmasını payetlerden dolayı istemedim.Son olarak hep gördüğümüz bu püskülü de fermuar ucuna sabitledim.






Umuyorum ki ''sanal ortamdan uzak kalma'' sürecim bu yazı ile sonlanır.Süper işler ile burada olmak ve dolu dolu yazmak istiyorum.

Neon kaban , siyah metal fermuarlı ceket , jakarlı pantolon , siyah pileli etek .......  diye uzayan listemi tek tek paylaşabilme dileğiyle herkese sevgi ve selam ile 








25 yorum :

Siyah Dantel dedi ki...

Her zamanki gibi süper olmuş Nilgün hocam! Bu çantaları okula giderken de kullanıyor musunuz? Çok hoşuma gidiyor ama şahsen ben kullanamam gibi geliyor... elde taşımak zor olmuyor mu?

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet kullanıyorum , askılı çantalara göre daha zor fakat söz konusu şıklık , kombin ise her türlü zorluk kabulüm , çok sevgiler siyah dantel :)

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Nilgün Hanımcım inşallah can sıkan hadsizlerin yorumu falan değildir sebep. Yoksa bazan hepimizin de bir içe kaçış yaşadığı oluyor, gelip geçiyor. Çanta süpermiş. Çok yıllar önce görümcemin kızı, kız meslekte okurken çanta dikmişti. Hocalarının aldırdığı çok sert bir malzemeydi, ütüyle yapışıyordu ve adı yanılmıyorsam "dimi" gibi bir şeydi. Belki de yöresel bir isimdir. Gerçi öğretmenler aldırdığına göre yöresel olmayabilir de. Bu aralar gitmem ama haftaya falan bedestene gittiğimde sizin için hala var mı diye bakarım. Eğer varsa ve almamı isterseniz gönderebilirim de. Bir mesaj yazmanız yeter. Adresinizi rahatlıkla yazabilirsiniz, onaylamadan yayınlanmıyor benim mesajlar, ayrıca böyle bir mesajı da yayınlamam elbette. Sevgilerimle.

Pratik Dikiş dedi ki...

Merhaba,
Çanta telası yada erkek gömleklerinde kullanılan tela aynı sert gibi ama kullandıkça yumuşuyor maalesef, eva diye plastik bir malzeme var onu da dosya kağıdı gibi satıyorlar ben top halinde bulamadım, kalın keçe kullanılabilir onu da metreyle alabilecek yer bulamadım maalesef,masa örtüsü kullanıyorum:) hani şu mutfak masalarına serdiğimiz metreyle satılan plastik desenli örtüler var ya onlardan çözümü böyle bulabildim, ama bulabilirseniz yada İst. da yaşıyorsanız mutlaka bulursunuz en güzeli kalın keçe!
Çanta biraz tok dursa daha güzel olur muydu, ama bu haliyle de gayet şık! Keyifle kullanın.

aycan ulus dedi ki...

İnstagramda gördüğümden beri bu çantanın yayınını bekliyordum harika olmuş ellerine sağlık :)) Çanta telalarını tuhafiyelerde bulursun aslında büyük şehirlerde satılıyor. Ben küçük yerde oturduğum için bulamıyorum. Onun yerine dog denilen teladan kullanıyorum ama formu istediğim gibi olmuyor yinede. İnternette dolgu telası yada sıkıştırılmış elyaf diye yazarsan satılan yerler çıkıyor. Güzel günlerde kullan :))

DİKTİM DİKTİM GİYDİM dedi ki...

Merhaba,çanta dikilmesi konusunda şaşkınlık yaşıyorum inanın,ben dikiş dikiyorum diye pek mutlu olurken bakıyorum arkadaşlar aşmış çanta bile dikiyorlar.Tebrik ediyorum,elinize sağlık...Uyuşukluğu atın üstünüzden lütfen,merakla bekliyoruz diktiklerinizi :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet sizden duymuştum çanta telasını , kalın Keçe çok mantıklı , çok teşekkür ederim arkadaşım :)))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Saol arkadaşım , bakayım dediklerine de , öptüm seni vefalı insan :)))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim , inşallah atıyorum üzerimden gafleti , çok selamlar :)

ANTİGONE dedi ki...

ben çantalarda dok tela (gömlek yaka telası da deniyor) kulanıyorum. hem ütüyle çok iyi yapışıyor hem de çok sert bir doku veriyor. tavsiye ederim. yeni üretimlerini de bekliyorum heyecanla. sevgiler...

pembe kumaşım dedi ki...

Çantanız çok güzel olmuş elinize sağlık, bende çok istiyorum denemeyi ama bilemiyorum yapabilir miyim? Yaptıklarınızı severek takip ediyorum selamlar...

Adsız dedi ki...

Ben de böyle ışıltılı bir portföy dikesim var ama bakalım.Yeni çalışmalarınızı merakla bekliyorum, her zamanki gibi.Sağlıcakla...ayşe

Miskin ve Beceriksiz :) dedi ki...

Süper olmuş bayıldım çantaya.Ellerinize sağlık.Püskülü nasıl yaptınız,aldınız mı yada?

uğurböceğininannesi dedi ki...

Merhaba, çok severek takip ediyorum sizi çok güzel şeyler dikiyorsunuz.Çanta telası bilmiyorum ama kırtasiyelerde, doğum günü parti malzemeleri satan yerlerde EVA denilen tabaka ile de satılan ince ama tok ve dik duran bir malzeme var.Bazı hazır çantaların içindede bu kullanılıyor. Dikimi de kolay.Bakmanızı tavsiye ederim.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Dok tela adı evet , bir dahakini onunla yaparım inşallah , çok teşekkür ederim , yeni yazıları hazırlıyorum :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim , kesinlikle yapabilirsiniz , çokta zor değil , üstelik keyifli diyebilirim , selamlar :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Ayşe Hanım , selamlar :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Püskülü yaptım , dikdörtgenin uzun kenarını Eşit parçalara bölerek kestim , yukarı kısmında pay bıraktım tabii , sonra rulo gibi sıkı bir şekilde yuvarlayıp el dikişi ile sıkıca diktim , içinden de fermuar ucu icin Hazırladığım parçaları geçirdim , umarım anlatabilmişimdir ...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Eva , onu da deneyeceğim , çok teşekkür ederim , sevgiler :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok naziksiniz Nurten Hanım , bazen olumsuz şeyler geliyor netten , ne kadar sanal destekte real bir enerjisi var ve hepimizi etkiliyor , çok sevgiler :)))

Neslihan Eryuksel dedi ki...

Çok güzel olmuş gerçekten ellerinize sağlık.Sosyal medyadan zaman zaman uzak kalma durumlarını ben de yaşıyorum.Can sıkıcı oluyor ama insanın eli gitmiyorsa olmuyor napalım::??

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Neslihan hanım , çok haklısınız elimiz gitmiyorsa napalım yani , çok sevgiler :)

Gece WebDesign dedi ki...

Çok hoş olmuş bence güle güle kullanın :)
Bloguma beklerim www.gecewebdesign.com :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim , geliyorum :)

kara ayşe dedi ki...

Cok guzel emeginize saglik banada beklerim www.Ayseninyaptiklari.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...